به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۱۸۲۸
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی در انتقاد به نایب رئیس کمیسیون اقتصادی در باره ممنوعیت ورود عینک آفتابی و آلات موسیقی گفت: موسوی از مسائل پرت و چنین کمیسیونی معلوم است که چه گُلی بر سر ملت می زند.

به گزارش خبردنا/"حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی محمد بزرگواری"در واکنش به صحبت های سیدکاظم موسوی نایب رئیس اول و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم در صفحه مجازی خود نوشت: نمونه انقلابی گری مجلس آقای سید کاظم موسوی را از دوره هشتم مجلس می شناسم.

این نماینده مجلس این قدر از مسائل پرت است که نمی داند موسیقی از آثار جمال خداوندی است که نمونه های آن مانند آواز پرندگان، صدای آبشارهاو جویباران را خداوند به ما نشان داده است تا بشر بتواند بهترین هایش را با ابزار به نمایش بگذارد.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نوای دلنشین قرآن از جمله این موضوعات است ابراز داشت: این آقا در کسوت روحانیت به ایرانیان موسیقیدان جسارت و از آنها می خواهد از کشور خارج شوند.

بزرگواری در پایان نوشتار خود تاکید کرده است: کمیسیون اقتصادی که این آقا نایب رئیسش باشد معلوم است که چه گُلی به سر ملت می زنند.

به گزارش خبردنا/ سیدکاظم موسوی، نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم در رابطه ممنوعیت ورود ابزارآلات موسیقیدر روز های گذشته گفت: ورود آلات موسیقی به کشور به صلاح نیست چون کشور ما جمهوری اسلامی است. چرا باید با وجود این همه شهدا و علمایی که داریم آلات موسیقی به کشور وارد شود؟ موضوع آلات موسیقی و لوازمی از این قبیل آقندر مهم نیستند که ما حتی برای آن وقت و ارزی خرج کنیم.

موسوی با تاکید بر این موضوع که صلاح نیست آلات موسیقی به کشور وارد شود، گفت: بنده صلاح نمی‌دانم که این لوازم به کشور وارد شود. بنده و همکارانم به عنوان خادم مردم دغدغه شب و روز ما فقط معیشت مردم است.

موسوی همچنین ابراز داشت: اگر افرادی که به دنبال آلات موسیقی یا امیال شخصی‌خودشان هستند، کشورهای دیگر هستند می‌توانند از ایران بروند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یزدگرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
0
0
درود .
بزرگواری عالی خودشو نشون داد هم در قضایای رد اعتبارنامه یکی از نمایندگانو هم در بحث های روز جامعه احسنت سید جلیل القدر
نام:
ایمیل:
* نظر: