به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۱۸۵۲
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
انتشار اخبار ناخوشایند از تخصیص اعتبارات و از سویی حذف ردیف اعتباری پروژه های ملی به استانی در کهگیلویه و بویراحمد نارضایتی گسترده ای در افکار عمومی برای مجمع نمایندگان این استان بهمراه داشته است.

به گزارش ارسالی به خبردنا، دو جایگاه مالی مهم در هر استانی برای تخصیص اعتبارات به سازمان برنامه و بودجه (مدیریت و برنامه ریزی) و معاون پشتیبانی استاندار برمی گردد.

احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنان دست به ترکیب این دو جایگاه نزده و البته بنظر می رسد در روزها و یا هفته های آینده این دو جایگاه دستخوش تغییرات شود.

اخبار دریافتی حکایت از پیگیری های گسترده " سید ناصر حسینی پور " نماینده میان دوره ای حوزه انتخابیه گچساران و باشت در مجلس یازدهم شورای اسلامی برای تصاحب این دو جایگاه دارد.

در صورت تحقق خیز نماینده گچساران و باشت برای این دو کُرسی مهم مالی، باید کسب این کُرسی ها را به مردم شریف این حوزه انتخابیه از هم اکنون تبریک و برای موفقیت " سید ناصر " آرزوی توفیق روزافزون کرد.

اگرچه برخی اسامی برای ریاست سازمان برنامه و بودجه ( مدیریت و برنامه ریزی ) و معاون پشتیبانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حوزه انتخابیه گچساران و باشت مطرح است اما خبردنا بنا به احترام به شخصیت حقیقی و حقوقی این عزیزان، از انتشار اسامی آنها خودداری می کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: