به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۱۸۵۸
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارمندان تمام ادارات، نهادها و بانک‌ها که واکسن کرونا نزده‌اند اجازه ورود به محل کار ندارند.

به گزارش خبردنا/ "سیدجواد هاشمی " در نشست استانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا، بر ضرورت همراهی مردم با سیاست های ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا تاکید کرد و افزود: شرایط موجود با وجود تلاش و تحمل سختی هایی که مردم در حوزه های مختلف خصوصا سلامت و معیشت با آن مواجه بودند به دست آمده و اکنون باید با جدیت این شرایط را مدیریت کنیم.

وی با اشاره به بر نتیجه بخش بودن همراهی خوب مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، تزریق واکسن در کنار فعالیت های جامعه سلامت استان و ستاد کرونا اظهار کرد: ایجاد این آرامش نسبی نباید ما را فریب دهد بلکه کوچکترین غفلت، وضعیت را دوباره به روزهای بحرانی کرونا بازخواهد گرداند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مبارزه جدی با کرونا را همراهی کامل مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی، عدم حضور در تجمعات و دورهمی ها عنوان و خاطرنشان کرد: مراسمات و تجمعات، جشن وعروسی ها و همچنین تشییع و خاک سپاری ها حداکثری است و این مسئله نگرانی ها و خطر را دو چندان کرده است.

هاشمی با بیان اینکه در اجرای دستورالعمل ها و مصوبات ستاد کرونا و در راستای حفظ جان و سلامت مردم با قاطعیت عمل شود، تصریح کرد: از شرایط نسبی کنونی کرونا نباید غافل شد وهرگونه قصور و کوتاهی باعث تغییر وضعیت و رنگبندی شده و باید نظارت ها را بیشتر کرد.

وی به شرایط خوب واکسیناسیون در استان و به درک همیشگی هشدار خطر آفرینی کرونا تاکید کرد و ادامه داد: مبادا شرایط فعلی کرونا باعث غفلت گردد و در کار مبارز با کرونا ایجاد کاهلی شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر لازم الاجر دانستن همه مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت مقابله با کرونا، تاکید و عنوان کرد: همه باید با درک صحیح از شرایط کنونی زمینه ساز ایجاد هم افزایی برای مقابله با کرونا و حفظ و مراقبت از شرایط موجود باشیم.

هاشمی با بیان اینکه در اجرای پرتوکل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا قاطعانه عمل خواهیم کرد، افزود: نظارت ها تشدید می شود.

وی به ابلاغ، اجرا و اعمال طرح جدید هوشمند سازی مقابله با کرونا تاکید کرد و گفت: سویه جدید کرونا (امیکرون) هر چند در کشور مشاهده نشده است اما به شدت خطر آفرین بوده و اگر امروز به حد کافی نسبت به آن حساسیت و درک صحیح نداشته باشیم قطعاً عواقب نگران کننده به بار می آورد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر تلاش بیشتر صدا و سیما و اصحاب رسانه در فرهنگ سازی و اقناع افکار عمومی برای رعایت بهتر پروتکل های بهداشتی تاکید تصریح کرد: در کنار نظارت ها، رسانه ها و در راس آن صدا و سیما زمینه ساز فرهنگ مقابله با کرونا در جامعه هستند.

وی خطاب به مدیران دستگاههای اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از ورود کارمندان بدون تزریق واکسن کرونا به ادارات استان جلوگیری شود و با افراد متخلف برخورد قانونی به عمل آید.

نام:
ایمیل:
* نظر: