به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۸۶۵
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

خبردنا/ درب استخر‌های یاسوج بعد از ۲ سال بر روی دوست‌داران رشته ورزشی شنا باز شد.

گنجی، مدیر مجموعه‌‌های استخر کوثر و کارگران یاسوج گفت: بعد از ۲۰ ماه تعطیلی، استخر‌های کشور با مجوز دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت با ۳۰ درصد ظرفیت می‌توانند فعالیت کنند.

وی افزود: دیگر اقدامی که برای رعایت دستورالعمل ها و مقابله با بیماری کرونا انجام شده، کلرزنی است که پیش از این، یک و نیم درصد کلر استفاده می‌شد، اما اکنون ۱.۵ تا ۳ درصد افزایش یافته که با پمپ‌های ضربانی نصب شده و به صورت یکنواخت به آب استخر اضافه می‌ شود.

مدیر مجموعه‌‌های استخر کوثر و کارگران یاسوج با بیان اینکه کلر با این درصد هیچ‌گونه ضرری ندارد ادامه داد: تنها خارش‌چشم یا خارش مقطعی پوست بوده که توصیه می‌شود از عینک استفاده شود.

گنجی بر لزوم تزریق ۲ دز واکسن و رعایت فاصله گذاری برای علاقه‌مندان به این رشته تاکید کرد و گفت: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در استخرهای یاسوج دو محل برای رختکن پیش بینی شده است.

به گزارش خبردنا/ وی گفت: از نیرو‌های توانمند از جمله نجات غریق‌ها و مربیان شنا برای آموزش استفاده شده که مردم با حضور فرزندان خود در استخر‌ها دغدغه امنیت آن‌ها را نداشته باشند.

مدیر مجموعه‌‌های استخر کوثر و کارگران یاسوج افزود: اکنون تنها استخر کوثر ویژه بانوان و استخر خلیج فارس ویژه آقایان است.

گنجی از مسئولان اداره کل ورزش جوانان و همچنین اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی خواست به دلیل ضرر و زیان‌های که در دوران کرونا به مجموعه استخر‌ها وارد شده متولیان این امر را حمایت کنند.

وی به ساعات پذیرش در دو استخر کوثر و خلیج فارس اشاره کرد و گفت: روز‌های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۳ تا ۱۵ استخر کوثر ویژه بانوان و از ساعت ۱۶ و ۳۰ تا ۲۴ ویژه آقایان است.

مدیر مجموعه‌‌های استخر کوثر و کارگران یاسوج اضافه کرد: استخر خلیج فارس از ساعت ۱۴ تا ۲۴ در ساعت‌های مختلف برای آقایان در نظر گرفته شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: