به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۱۸۷۷
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در جمع اهالی روستای راهمالی مدیرانی که در جذب اعتبارات سهل انگاری می کنند را غیرقابل بخشش خواند.

خبردنا/ مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در جمع مردم روستای راهمالی خطاب به مسئولان حاضر اظهار داشت: باید قدردان این مردم باشیم، مردمی که با تمام مشکلات نسبت به مسئولان لطف دارند و شما را محترم می‌دارند و احترام مسئولان از طرف مردم جز پاسداشت نظام جمهوری اسلامی نیست.

وی افزود: فراموش نکردن این مردم جز خدمت به آنها نیست، مسئولان باید نسبت به وعده‌هایی که به مردم می‌دهند توجه داشته باشند و وعده بدون عمل به مردم نباید داده شود تا خدای ناکرده نگاه مردم به نظام تغییر پیدا نکند.

روشنفکر گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در کشور شاید رفع این حجم از مشکلات در زمان کوتاه شاید امکان پذیر نباشد، اما نباید از تلاش برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم غفلت شود.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان کهگیلویه و بویراحمد باید تلاش شود تا با تکیه بر همین ظرفیت‌ها در رفع مشکلات اقدامات لازم صورت بگیرد.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم شورای اسلامی با اشاره به اقدامات انجام گرفته توسط دولت در تأمین واکسن کرونا در کشور و سیر نزولی این ویروس در جامعه افزود: تعداد فوتی‌های روزهای اخیر با آغاز به کار دولت تفاوت اساسی دارد و این آمار از رقم بالای ۴۰۰ نفر در روز هم‌اکنون با توجه به تزریق واکسن به کمتر از پنجاه مورد رسیده است.

روشنفکر به جذب اعتبارات توسط دستگاه‌های اجرایی گریزی زد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات توجه لازم را داشته باشند و در پایان سال مالی برگشت هیچ بودجه‌ای قابل توجیه و بخشش نیست.

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی افزود: جهت حل مشکل مربوط به معارض با شرکت گاز در شهرستان های بویراحمد و دنا رایزنی‌هایی با وزارت نفت انجام شده و درصدد هستیم که با مرتفع کردن مشکل و تغییر کلاس لوله انتقال معارضات مربوط حل و فصل شود.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
لوداب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
0
0
بودجه ای نیامد که برگشت بخوره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
0
0
بنظرت کسی هم گوش میکنه فرماندار همیکنه هدایتخواه گذاشت
فرشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
0
0
باسلام جناب درست می فرمایید اگه از مدیران اصلاحات حمایت نکنین که تشریف ببرن اونوقت مردم ناراحت نمیشن تاببینن ایا دولت جدید میتونه اقداماتی صورت بده .....
نام:
ایمیل:
* نظر: