به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۸۷۸
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲
دکتر معتمدی زاده خبرداد:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع برق ۶۰ روستا با بیش از ۳۰۰ خانوار بدلیل بارش شدید برق و نبوده جاده دسترسی در حوزه استحفاظی بویراحمد سفلی خبر داد.

به گزارش خبردنا، جمال معتمدی زاده با بیان اینکه بارش برف در برخی از گردنه های ارتباطی روستاهای شهرستان مارگون و دهستان زیلایی بویراحمد به بیش از ۵۰ سانتی متر رسیده است، اظهارداشت: برق ۶۰ روستا با بیش از ۳۰۰ خانوار در دهستان های زیلایی، سیلاب و کلوار، شبلیز و دلی گردو قطع شده است.

وی با تاکید براینکه بدلیل نبود محورهای ارتباطی مناسب امکان دسترسی پرسنل عملیاتی و اتفاقاتی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد برای برقرسانی به این روستاها وجود ندارد، خاطرنشان کرد: برای برقرسانی به این روستاها نیازمند همکاری گسترده دستگاههای مرتبط هستیم.

معتمدی زاده از آماده باش پنج تیم‌ عملیاتی و اتفاقاتی این شرکت برای اعزام به روستاهای برف گیر جهت تامین برق آنان خبرداد و خاطرنشان کرد: بدلیل بارش شدید برف، شبکه های برق بسیاری از این روستاها دچار پارگی شده است.

وی گفت؛ سه تیم عملیاتی و اتفاقاتی هم اکنون در شهرستان مارگون و بخش لوداب درحال فعالیت برای تامین برق پایدار روستاها و شهرهای این مناطق بوده و هم اکنون بارش ها ادامه دارد.

معتمدی زاده از مشترکین برق در مناطق برف گیر خواست تا تامین برق پایدار صبوری بخرج داده و مطمئن باشند پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تمام توان تلاش خواهند کرد در کمترین زمان ممکن برق روستاهای بی برق را تامین و پایدار کنند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
0
0
دکتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//؟
مدیر پایگاه

سلام / بله ایشان دکتر هستند 

نام:
ایمیل:
* نظر: