به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۸۷۹
|
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۰
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از وصل شدن برق ۱۲ روستا در بویراحمد سفلی زیر بارش شدید برف و نبود محورهای ارتباطی مناسب برای این روستاها خبر داد.

به گزارش خبردنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "جمال معتمدی‌زاده" در حاشیه برق‌رسانی به روستاهای تاکسیسه علیا و سفلی در شهرستان مارگون، اظهار کرد: با تلاش همکارانم در شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در زیر بارش شدید برف برق ۱۲ روستای شهرستان مارگون وارد مدار شده است. تاکسیسه علیا و سفلی، چار انجک، دره بید و دره بنیو از روستاهایی هستند که اکنون از نعمت برق پایدار برخوردار شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدلیل بارش شدید برف ۲۰ اصله پایه فشار متوسط دچار شکستگی کامل در روستاهای شهرستان‌های بویراحمد و مارگون شده‌اند که جایگزین کردن آنها در زیر بارش شدید برف بسیار سخت و طاقت فرسا است.

معتمدی زاده از فعالیت ۱۰ اکیپ عملیاتی و اتفاقاتی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد برای برقدار نمودن سایر روستاهای بی برق در شهرستان های بویراحمد و مارگون خبرداد و اظهارداشت: روستاهای دیگر متاسفانه با وجود تمام تلاش‌ها بدلیل نبود محورهای ارتباطی مناسب و نبود شرایط لازم برای انتقال تجهیزات اکنون بی‌برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه نبود محورهای ارتباطی کار تامین برق پایدار برای روستاهای بی‌برق را با مشکل مواجه کرده است، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متولی حوزه راه بایستی اقدامات جدی تری برای بازگشایی محورهای ارتباطی روستاهای بویراحمد سفلی از خود نشان دهند.

معتمدی زاده با تشریح اقدامات کنونی برای برقدار کردن روستاهای بی برق در بویراحمد سفلی، یادآورشد: فردا سه شنبه اکیپ‌های عملیاتی و اتفاقاتی از شهرستان های گچساران و کهگیلویه به شهرستان مارگون اعزام می شود تا سرعت برقرسانی به روستاهای بی‌برق در بویراحمد سفلی دوچندان شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: