به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۸۸۰
|
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
سرپرست اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ۷۲ ساعت گذشته به علت بارش برف و باران جاده ۲۰۰ روستا مسدود شد که تاکنون با تلاش راهداران ۱۴۰ روستا بازگشایی شد.

به گزارش خبردنا/ کرم الله جانی پور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به علت تداوم بارش‌ها جاده‌های بازگشایی شده روستا دوباره مسدود می‌شود افزود: در صورت مساعد شدن هوا جاده ۶۰ روستای باقیمانده تا ظهر فردا بازگشایی می‌شود.

وی گفت: بیشتر روستا‌های مسدود شده در مناطق سردسیری استان از جمله مارگون، زیلایی، دنا و بخش دیشموک است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جاده‌های اصلی استان باز بوده و تردد در آنها ادامه داد: در جاد‌ه های کاکان و منطقه جوخانه سرفاریاب شاهد بارش برف هستیم که با استقرار ماشین آلات برف روبی تردد در‌ این دو مسیر نیز ادامه دارد.

جانی پور از استقرار ۱۱۰ ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در جاده‌های اصلی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: با تلاش راهداران خدمات راهداری به صورت شبانه روزی در جاده‌های استان به کاربران جاده ای ادامه دارد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی از ریزش سنگ در جاده یاسوج به شیراز خبر داد و افزود: در این جاده از منطقه پریکدان ریزش سنگ دور از انتظار نیست لذا رانندگان ضمن احتیالط لازم از توقف در این مسیر خود داری کنند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد به رانندگان توصیه کرد با توجه به تداوم بارش باراران و برف در محور‌های مواصلاتی استان از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند و در صورت سفر حتما خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: