به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۱۹۱۱
|
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در نوشته ای زیبا، شب یلدا را به دختر کوچک خود تبریک گفت.

به گزارش خبردنا/ " مهندس جمال معتمدی زاده " در نوشته ای زیبا در شب یلدا برای دختر خود اینگونه نوسته است:

دختر کوچکم سلام و شب یلدای ات مبارک...

دخترم، اکنون که این یادداشت را برای تو می نویسم در سرمای زیر صفر درجه شهرستان مارگون در استان کهگیلویه و بویراحمد و در جمع همکاران پرتلاشم شب یلدایی را که قول داده بودم کنارت باشم، هستم.

دوست داشتم کنارت باشم اما دختر زیبای کوچکم، دلم راضی نشد چشمان دخترکان کوچک زیباروی سیلاب و کلواری را که ساعت هاست منتظر روشن شدن چراغ خانه شآن بودند به انتظار بنشانم.

از تو می توانم عذرخواهی کنم اما دختر عزیزم از دختران دیگرم در بویراحمد سفلی نمی توانم در شب یلدا بخاطر نداشتن برق عذرخواهی کنم چون آنان هم مثل تو عاشق شب یلدا در کنار پدران و مادران خود هستند..

دخترم برایت بگویم که تلاش های زیادی با همکارانم کردم تا در شب یلدا، همسن و سالان تو در سرزمین عزت و غیرت بویراحمد سفلی چراغ خانه های شآن روشن باشد و از اینکه در ساعات اولیه شب یلدا برق چهل روستای سیلاب و کلوار پایدار شد بسیار خوشحالم...

دخترم، اینجا دخترانی هستند که با روشن شدن چراغ خانه های شآن بسیار خوشحال شدند و از اینکه می بینم آنان خوشحال اند یقین دارم تو هم خوشحال می شوی.. عزیز دلم، قول بهت می دهم فردا و در سومین روز عملیات برق رسانی به روستاهای بی برق بویراحمد سفلی بقیه روستاها را برقدار کنیم و برای همه همکارانم با دست های کوچک زیبایت دعا کن که آنان در صحت و سلامتی برای مردم خدمت کنند..

شب یلدا _ اداره برق مارگون ...

نام:
ایمیل:
* نظر: