به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۹۱۸
|
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رسانها خواست در فضای منطقی به توسعه استان کمک کنند

به گزارش خبردنا  ، سید علی احمد زاده روز چهارشنبه در نشست تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد که به‌صورت ارتباط تصویری با جلسه ستاد تنظیم بازار کشور با حضور رئیس جمهور برگزار شد، افزود: همه متولیان بازار باید پای کار بیایند تا گره مشکلات بازار باز شده  و تعدیل قیمت ها که این روزها دغدغه مردم و مسئولان است ،محقق شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کردبا اشاره به اینکه  مردم استان از وضعیت فعلی بازار گلایه دارند و روند نظارت ها رضایت بخش نیست خواستار عملی شدن تاکیدات و فرمایشات رییس جمهور در این خصوص شد.

میدان میوه و تره بار یاسوج توسعه یابد

احمد زاده  افزود: یکی از ضرورت های موجود برای استان راه اندازی میدان میوه و تره بار یاسوج بود که با پیگیری های انجام شده عملی شد و اینک باید زمینه به گونه ای فراهم شود تا فروشندگان میوه اقلام مورد نیاز خود را از همین میدان تهیه کنند.

احمد زاده  با بیان اینکه با راه اندازی میدان میوه و تره بار می توان امیدوار شد که قیمت میوه در استان پایین بیاید و رضایت مردم فراهم شود خواستارورود جدی تعزیزات و نیروی انتظامی برای ساماندهی و تثبیت این میدان شد.

تعداد مرغداری ها در استان افرایش باید 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفت: افرایش تعداد واحد های مرغداری باید در اولویت کاری مسئولان متولی قرار گیرد تا بتوانیم مرغ و تخم مرغ مورد نیاز مردم در همین استان تامین شود.

احمد زاده ابراز داشت: به سرمایه گذاران تسهیلات و امتیاز داده شود تا از این کار استقبال کنند.

وی ادامه داد: همچنین باید توازن ایجاد این مرغداری ها در شهرستان ها رعایت شود تا مشکلی برای هیچ شهرستانی در تامین مرغ و تخم مرغ وجود نداشته باشد.

ایجاد سردخانه و انبارهای سردخانه ای برای محصولات کشاورزی توسعه یابد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد  ضمن اشاره به اینکه بخش زیادی از محصولات کشاورزان استان هر ساله به علت نبود سردخانه از بین می رود افزود: احداث انبارهای سردخانه ای باید در اولویت قرار گیرد و بخش خصوصی در این رابطه فعال شود و سرمایه گذاران به طور جد حمایت شوند.

کیفیت نان در استان رضایت بخش نیست

احمد زاده همچنین گفت : قیمت نان در استان افزایش یافت اما کیفیت آن هیچ تغییری نکرده است.

وی بابیان اینکه مردم استان به شدت از کیفیت نامرغوب نان گلایه مند هستند تصریح کرد: انتظار می رود بهبود کیفیت نان در استان افزایش یابد.

استاندارکهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از اصحاب رسانه خواهش می‌کنم در بیان مطالب استان هم امانت‌دار باشند هم از هرگونه مطلبی که جو استان را غیرواقعی نشان می‌دهد  پرهیز کنند.

وی بیان کرد: کسانی نسبت به بودجه استان انتقاداتی کردند این انتقادات از سر دلسوزی بود ما هم گفتیم پروژه‌ هایی که حذف شدند آنهایی بودند که ماده ۲۳ نداشتند بیش از ۱۰۰۰ هزار پروژه در کشور به دلیل نداشتن ماده ۲۳ حذف شدند در استان ما هم همینطور بوده است صحبت‌های دیروز من در شورای برنامه‌ریزی وابسته به شخص و برای شخصی نبود.

احمدزاده عنوان کرد: کسانی که صحبت کردند در خصوص حذف پروژه‌ها بچه‌های خوب استان هستند گفتیم پروژه پیگیری و جواب داده شود که چرا حذف شدند اما عده‌ای از رسانه‌ها نوشتند جواب دندان‌شکن استاندار به فلان شخص. چرا جو را خراب می‌کنید؟

وی بیان کرد: آنهایی که  کار ما را نقد می‌کنند احترام می‌گذاریم از همه هم می‌خواهم منصف باشند دیروز علیه شخصی حرف نزدم علیه شخصی هم موضع نگرفتیم اینکه عده‌ای سوء برداشت کردند و به جریانات سیاسی و کوبیدن فلان شخص نسبت دادند را تایید نمی‌کنم چون علیه شخصی حرفی نزدم.

جلسه ستاد تنظیم بازار امروز (چهارشنبه) به ریاست آیت الله سید “ابراهیم رئیسی” رئیس جمهور در محل ریاست جمهوری برگزار شد و استانداران سراسر کشور نیز به‌صورت ویدئوکنفرانس در این جلسه حضور داشتند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: