به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۱۹۲۱
|
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
نیمه های بامداد امروز:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از پایان عملیات برق رسانی به روستاهای بویراحمد سفلی بعد از پنج روز تلاش اکیپ های متعدد عملیاتی و اتفاقاتی این شرکت در زیر بارش شدید برف و در ساعات اولیه بامداد امروز خبرداد.

به گزارش خبردنا، " جمال معتمدی زاده " در حاشیه برق رسانی به روستاهای مورزرد زیلایی بویراحمد گفت: با تلاش شبانه روزی  اکیپ عملیاتی و اتفاقاتی با مشارکت بیش از 40 نیروی انسانی، عملیات برق رسانی به روستای بی برق در بویراحمد سفلی که بدلیل بارش شدید برف و نبود محورهای ارتباطی از نعمت برق پایدار برخوردار نبودند به اتمام رسیده و تمامی روستاهای بی برق در بویراحمد سفلی اکنون برقدار هستند.

وی با تشریح اقدامات صورت گرفته برای برق رسانی به روستاهای بی برق در بویراحمد سفلی، اظهارداشت:  21 اصله پایه فشار متوسط بطور کامل شکسته بود و از سویی 11 پایه فشار متوسط دگیر نیاز به درحال سقوط بودند که برای برق رسانی به روستاهای بی برق در بویراحمد سفلی 32 اصله پایه فشار متوسط نصب و وارد مدار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از پارگی شبکه های برق فشار متوسط در بیش از 50 نقطه روستایی در روستاهای بی برق بویراحمد سفلی بدلیل بارش شدید برق و سقوط پایه های برق هم خبرداد و خاطرنشان کرد: 2 دستگاه ترانسفورماتور و 2 اصله پایه فشار ضعیف برق نیز سقوط که تعویض شدند.

معتمدی زاده با تقدیر از همراهی روستانشینان بویراحمد سفلی در یک هفته  گذشته و همکاری آنان با پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، خسارات وارده به شبکه های توزیع برق در این روستاها را بالا ارزیابی و یادآورشد: یک تیم تخصصی ارزیاب باهدف بررسی دقیق خسارات ها در هفته جاری به مناطق بی برق در بویراحمد سفلی اعزام می شوند.

وی گفت: تمامی روستاهای " شبلیز ، سیلاب و کلوار و مورزرد زیلایی " در حوزه بویراحمد سفلی هم اکنون از نعمت برق پایدار برخوردار بوده و اگر روستایی با مشکلی در حوزه برق رسانی با مشکلی مواجه است با تلفن 121 تماس گرفته و یا به مدیران و پرسنل نواحی شرکت توزیع نیروی برق اطلاع رسانی کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر فراوان از تلاش همکاران خود در عملیات برق رسانی به روستاهای بی برق و گرفتار در بویراحمد سفلی، خاطرنشان کرد: اگر محورهای ارتباطی به روستاها در این حوزه از همان روزهای اول شروع بارش ها بازگشایی شده بود بطورحتم همکارانم می توانستند زودتر از پنج روز کار برق رسانی به این روستاها را به سرانجام برسانند.

معتمدی زاده با بیان اینکه برای انتقال تجهیزآلات به روستاهای بی برق مشکلاتی فراوانی را پشت سر گذاشتیم، اظهارداشت: نبود محورهای ارتباطی آن هم در شرایط سخت بارش و سرمای زیر صفر درجه، کار را برای همکارانم بسیار سخت کرده بود.

به گزارش خبردنا، شدت بارش برف در هفته گذشته در برخی از مناطق بویراحمد سفلی نظیر شبلیز به بیش از یک متر رسید و محورهای ارتباطی بسیاری از روستاهای بویراحمد سفلی را مسدود کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: