به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۹۳۱
|
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳

خبردنا/ محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در خصوص پایان دوره حصر میرحسین موسوی و مهدی کروبی مدعی شد: الان حصر نیستند. دارند زندگی‌شان را می‌کنند و خیلی هم خوب دارند کارهایشان را می‌کنند؛ اما فعالیت سیاسی ندارند؛ منع شده‌اند. بالاخره قانون است. اگر همان شورای عالی امنیت ملی بیاید و هر تصمیمی بگیرد، همه باید تابع باشیم. این تصمیم آنجا گرفته شده است.

نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم از اتفاقات سال های 96 و 98 عصبانی بودند، گفت: یک ماه و خورده‌ای قبل از این ماجراها، سپاه کتبا به آقای روحانی نامه نوشته بود که «اگر می‌خواهی این کار را انجام دهی ما قبول نداریم، مگر که مردم را توجیه کنید».

به گزارش جماران، سردار محمد اسماعیل کوثری در گفت و گو با انصاف نیوز در خصوص اعتراضات سال های 96 و 98 و اتفاقاتی که در این سال ها رخ داد، گفت: بحث مقطع 96 یا 98 در اوج کار دولت تدبیر و امید رخ داد؛ به شکلی عمل شده بود که مردم از اقدامات و تصمیماتی که گرفته می‌شد عصبانی بودند. بی‌توجهی به حقوق نجومی، بی‌توجهی به تصمیماتی که گرفته شد، بی‌توجهی به منتقدین برجام؛ ما 13 نفر بودیم که به آقای روحانی نامه نوشتیم؛ به صداوسیما هم اعلام کردیم که «حاضریم مناظره کنیم و این روندی که پیش گرفته شده است نه تنها به نتیجه‌ای نمی‌رسد، بلکه به ضرر کشور می‌شود».

نام:
ایمیل:
* نظر: