به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۹۴۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۰
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از نبود تبلت برای ۴۸ هزار دانش آموز در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار نگرانی کرد و گفت : اغلب این دانش آموزان اکنون تبلت یا لپ تاب و یا گوشی تلفن همراه برای آموزش های مجازی ندارند.ب

به گزارش خبردنا،" هادی زارع پور در نشست رسانه ای با تشریح عملکرد آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت گذشته، اظهارداشت: از سه طریق ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، پذیرش دانشجو از طریق آزمون سراسری و مصوبه قانونی تعیین تکلیف نیروهای حق التدریسی و نهضت سواد آموزی ، چهار هزار و ۸۴۹ معلم در این استان در هشت سال  دولت روحانی استخدام شدند.

وی با اظهار امیدواری از اینکه در دولت سیزدهم نیز بیشتر از این آمارها در استان کهگیلویه و بویراحمد معلم استخدام شود، خاطرنشان کرد: ۱۲ هزار معلم آموزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول به فعالیت بوده که حدود ۳۵ درصد از آنها در دولت گذشته به استخدام دولت در آمده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به ساخت شش فضای آموزشی ویژه دانش آموزان استثنایی هم اشاره و اظهارداشت: برای اولین بار مدرسه خاص دانش آموزان معلول جسمی حرکتی با تیپ دانش آموزان استثنایی احداث و ۲ پروژه دیگر در حال انعقاد قرارداد است.

زارع پور به زلزله دنا هم اشاره و خاطرنشان کرد: تا ۲۰ سال آینده شهرستان دنا نیازی به ساخت فضاهای آموزشی نخواهد داشت.

وی گفت: هشت فضای آموزشی و خوابگاهی تا مهر ماه سال آینده با مشارکت استان های فارس ، خوزستان و آذربایجان شرقی در شهرستان دنا تحویل دانش آموزان می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از آسیب دیدن ۲۶ مدرسه در زلزله شهرستان دنا هم خبرداد و خاطرنشان کرد: چهار مدرسه آسیب جدی دیده بود که اکنون ۳۸ مدرسه در این شهرستان کار تخریب، تعمیر و مقاوم سازی آنها انجام گرفته است.

زارع پور در ادامه از نبود تبلت برای ۴۸ هزار دانش آموز در استان کهگیلویه و بویراحمد هم اظهار نگرانی کرد و یادآورشد: اغلب این دانش آموزان اکنون تبلت یا لپ تاب و یا گوشی تلفن همراه برای آموزش های مجازی ندارند.

وی گفت: پنج میلیارد تومان اخیرا برای خرید هزار دستگاه تبلت هزینه شده و از سویی سه هزار و ۲۶۰ تبلت، ۲۸۱ دستگاه تبلت و ۱۹ تلفن همراه از طریق خیرین ، آموزش و پرورش و کمیته امداد با اعتباری معادل ۲۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان تهیه و تحویل دانش آموزان استان شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به ۳۴ موسسه و مدرسه آسیب دیده در دوران کرونا در این استان هم خبرداد.

زارع پور افزود: بیش از ۲ هزار رتبه کشوری توسط دانش آموزان و فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات ملی و استانی طی هشت ساله گذشته کسب و برای اولین بار اولین مدال نقره المپیاد جغرافیا توسط دانش آموزان این استان کسب شد.

وی گفت: هشت سال مدیریتم در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد مرخصی نرفته ام و وقتی را که باید برای خانواده ام می گذاشتم برای آموزش و پرورش گذاشتم.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یزدگرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
0
2
درود آموزش و پرورش رونابود کردی خصوصا با انتصابات شهرستان بویراحمد بر امر تعلیم و تربیت بوان فاتحه
فرشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
0
2
بله دوست عزیز درست میفرمایی مرخصی نرفتی اما پاداش پایان خدمت مرخصی چند صد میایون است اینجا هم نفع بردی.........
من
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
0
1
از بس پست را دوست دارید حتی به استراحت خودت و خانواده ت هم نرسیدی. میترسیدی اگه بری مرخصی کسی بیاد سرجات. آموزش و پرورش استان را نابود کردی. حزب باد. يه بار برای پست اصلاح طلب بعد برای پست اصولگرا
نام:
ایمیل:
* نظر: