به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۹۶۸
|
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی 40 اکیپ عملیاتی و اتفاقاتی با بیش از 200 نیروی انسانی برای خدمات رسانی به مشترکین برق در زمان بارش ها خبرداد و اظهارداشت: این اکیپ ها در روزهای گذشته گروه بندی و در آمادگی کامل بسر می برند.

به گزارش خبردنا، " جمال معتمدی زاده " با بیان اینکه براساس گزارش های سازمان هواشناسی، تدابیر لازم در روزهای گذشته برای گروه بندی و آمادگی اکیپ های عملیاتی و اتفاقاتی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد جهت خدمات رسانی به مشترکین برق در زمان بارش ها اندیشیده شده است، خاطرنشان کرد: شدت بارش ها براساس آن گزارش در نقاط مختلف استان بمدت 10 روز خواهد بود.

وی تعداد مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد را 275 هزار مشترک عنوان و یادآورشد: از این تعداد مشترک حدود 60 هزار مشترک در روستاها و مابقی در شهرها بوده که متاسفانه اغلب راههای روستایی در زمان بارش ها بویژه زمان بارش برف مسدود و کار خدمات رسانی به مشترکین برق در چنین شرایطی سخت می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارش برف در تمامی نقاط سردسیری این استان شروع شده که امیدوارم محورهای ارتباطی روستایی مانند بارش قبلی مسدود نشوند تا پرسنل شرکت برق بتوانند خدمات رسانی به مشترکین را در زمان کوتاه ارائه دهند.

معتمدی زاده از فعال بودن اپراتورهای 121 در نواحی 9 گانه استان کهگیلویه و بویراحمد جهت پاسخگویی به تماس های مشترکین برق خبرداد و اظهارداشت: در زمان بارش ها از مشترکین می خواهیم در صورت قطعی احتمالی برق صبوری بخرج داده و مثل همیشه با واحدهای عملیاتی و اتفاقاتی همکاری های لازم را داشته باشند.

وی گفت: در صورت نیاز به افزایش اکیپ های عملیاتی و اتفاقاتی بطور حتم این اکیپ ها افزایش داشته و کار خدمات رسانی به مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد تعطیل نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد شاهد مسدود شدن محورهای ارتباطی و سقوط پایه های برق در مناطق مختلف استان همانند بارش گذشته در این استان نباشیم.

به گزارش ایلنا، سازمان هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد مدت زمان بارش ها در این استان را در سه موج بارشی 10 روزه عنوان کرده است.

بارش برف هفته گذشته در بویراحمد سفلی در این استان به بیش از یک متر رسید و محورهای مواصلاتی 60 روستا در این حوزه مسدود شد.

38 اصله پایه فشار متوسط برق بهمراه دهها پارگی شبکه و سوختگی ترانسفورماتورها در زمان بارش برف در بویراحمد سفلی رخ داد که باعث قطعی برق 60 روستا در این منطقه شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: