به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۱۹۶۹
|
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشته و مصدوم شدن 36 نفر در محور های مواصلاتی استان در شبانه روز گذشته خبرداد.

به گزارش خبردنا/ محمدامین نکویی نژاد با بیان اینکه در شبانه روز گذشته اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از 155 ماموریت اعزام آمبولانس داشته است، اظهارداشت از این تعداد 113 مورد در بویراحمد،28 اعزام در کهگیلویه و 14 ماموریت توسط پرسنل به نقاط مختلف شهرستان گچساران اعزام شدند.

وی گفت: متاسفانه در این مدت محورهای مواصلاتی شهرستان های بویراحمد و دنا، قربانگاه شش فوتی بر اثر تصادفات جاده ای بوده است.

سخنگوی اورژانس 115 استان با اشاره به اینکه 20 مورد تصادف در بویراحمد و دنا ، سه مورد در کهگیلویه و یک مورد تصادف در گچساران 30 مصدوم برجای گذاشت، خاطرنشان کرد: شش کشته و 30 مصدوم مهمترین اعزام های اورژانس هوایی و زمینی در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی گفت: در ابتدای تونل ارتباطی لوداب، محور پاتاوه به دهدشت تصادف پژو و وانت سایپا 2 فوتی و چهار مصدوم برجای گذاشت که این حادثه در ساعت 11 پیش از ظهر روز گذشته باعث شد تا آمبولانس های زمینی و بالگرد اورژانس به محل اعزام شوند.

نکویی نژاد با اشاره به تصادف منجر به فوت یک خانم 42 ساله بر اثر واژگونی خودرو تصریح کرد: در ساعت یازده و 12 دقیقه روز گذشته در محدوده تنگ کناره ، واژگونی خودرو 3 مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت که مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس 115 استان افزود: تصادف رخ به رخ سمند و پژو پارس بین تونل 5 و 6 محور یاسوج به اصفهان 2 فوتی و 3 مصدوم در ساعت هفت صبح امروز بر جای گذاشت.

وی گفت: این آمارها در حوزه پیش بیمارستانی بوده و بدون شک این حوادث می تواند باعث از دست دادن منابع انسانی جوان و کارآمد در استان و کشور شود و تبعات اجتماعی و روانی متعددی را بر جای می گذارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: