به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۹۷۳
|
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
رئیس پلیس آگاهی استان:
رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری یک نفر کلاهبردار از طریق فروش مال غیر در یاسوج بعد از 20 سال خبرداد.

به گزارش خبردنا، سرهنگ"سعید بالش زر" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وصول یک فقره برگ جلب محکوم علیه با ۳۰ نفر شاکی، فروش املاک و زمین های واگذاری متعلق به بنیاد جانبازان و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر یاسوج، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی گفت: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی و با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات فنی و تخصصی، متهم را که در یکی از استان‌های همجوار سکونت داشته را شناسایی و در پی رصد اطلاعاتی در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در شهر یاسوج دستگیر کردند.

بالش زر با اشاره به این که متهم حدود ۲۰ سال متواری شده بود، تصریح کرد: متهم در بازجویی های پلیسی به کلاهبرداری از طریق جعل، سند سازی و فروش مال غیر، زمین های واگذاری بنیاد جانبازان و کمیته امداد امام در شهر یاسوج اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان خواست: هنگام معامله املاک تا اطمینان کامل از مالکیت طرف مقابل از تنظیم هرگونه قرارداد و پرداخت وجه اکیداً خودداری کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: