به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۰۰۱
|
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: یکهزار و ۲۰۰ میلیارتومان اعتبار به سد تنگ سرخ یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شد.

به گزارش خبردنا، سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد با علی اکبر محرابیان وزیر نیرو دیدار کرد و در این دیدار با بیان اینکه یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به سد تنگ سرخ یاسوج اختصاص داده شد، گفت: مشکلات سد تنگ سرخ با حضور مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت و این اعتبار برای تسریع در روند اجرای سد تنگ سرخ جهت آبرسانی به یاسوج و روستاهای اطراف اختصاص داده شده است.

به گفته استاندار، با این اعتبار سرعت اجرا و پیشرفت فیزیکی این سد شتاب خواهد گرفت و برای رفع مشکلات آبرسانی به شهر یاسوج و روستاهای اقماری تسریع به عمل خواهد آمد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین از پیگیری مشکلات پروژه سد آبریز شهرستان کهگیلویه با حضور حجت الاسلام موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و تسریع در روند اجرای این پروژه مهم خبر داد و افزود: وزیر نیرو در این دیدار نسبت به تأمین منابع اعتباری برای سرعت بخشیدن به این پروژه مهم دستور ویژه صادر کرد.

به گفته احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دکتر محرابیان دستور ویژه برای تأمین منابع مالی جهت تسریع در روند اجرای پروژه‌های آبرسانی به دشت امام زاده جعفر گچساران و باشت را نیز صادر کرد.

وی اظهار داشت: در این دیدار گزارش کاملی از آخرین وضعیت پروژه‌های حوزه آبرسانی استان ارائه شد و مشکلات سایر طرح‌ها و پروژه‌های این بخش مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع مشکلات و موانع آنها از سوی وزیر نیرو صادر شد

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مارگون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
1
0
استاندار خودش یه کاری کنه خدا قوت
ما که نماینده نداریم چون کار ش با حامیانش فقط تخریب شده بس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
0
0
چطور اعتبار برای راهسازی نیست ولی برای سد تنگ سرخ که به کام شیرازی هاست اعتبار تامبن میشه
نام:
ایمیل:
* نظر: