به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۰۰۳
|
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

خبردنا - سید محمد هاشم تقی زاده سوق: مع الاسف جریانی طرد شده و فاقد گفتمان در فضای سیاسی و انتخاباتی شهرستان کهگیلویه، در راستای تفکرات پلیدِ ناسیونالیسمِ منسوخ شده در عصر شایستگی، با مطرح نمودن ادعاهای کذب و بی اساس درصدد انشقاق میان مردم شریف شهرستان کهگیلویه با خادم بی منت خود در مجلس شورای اسلامی بر آمده است.

آنها به آب و آسیاب چنگ می اندازند تا قدرت را بدست آورند.

جریان زر و پوپولیسمِ طرد شده از دامان مردم در راستای اهداف منفعت طلبانه ی خویش با فضاسازی و ایجاد دو قطبی کاذب اخلاق را ذبح می نمایند.

جهت چشمداشت به مطامع دنیویِ حاصل از عیشِ قدرت، انسانیت را هم نادیده می گیرند.

مُبرهن است چنین خواستگاهی طمع قدرت دارد تا شوق خدمت.

اما مشخص نیست، کرامتِ انسان و مردم محوری کجای تفکرِ دنیا طلبی آنها نقش بسته است!؟

لازم دانسته ام در ارتباط با انتصابات آقای موحد و انتقادات مغرضانه از استفاده و واگذاری مسئولیت های بیشمار به نیروهای سادات رضاتوفیق جهت آگاهی اذهان ارائه دهم. امید که نیک واقع گردد.

ایل بزرگ و اندیشمندِ سادات معظم رضاتوفیق عضوی از جامعه ی شریفِ استان کهگیلویه و بویراحمد است که آوازه ی زهد، پارسایی و مردم داری آنها در کنار سایر ایلات و طوایف بزرگ و محترم استان، انکار ناپذیر است.

عِناد و کین منفعت طلبان، خللی در قرابت سادات رضا توفیق و دیگر ایلات محترم شهرستان ایجاد نخواهد کرد.

بزرگان و نام آوران رضاتوفیق، مایه ی فخر و مباهاتِ کهگیلویه ی بزرگ بوده و هستند. مُصلحین ذات البین رضا توفیق به بلندای تاریخِ پرعظمت کهگیلویه ی بزرگ، قابل ستایش اند.

توانمندی، ظرفیت و پتانسیل بالای سادات رضاتوفیق غیرقابل کتمان است.

حربه های شبثیِ خودفروخته های دیناری و اجیر شده، خللی در روابط سادات رضاتوفیق و مردم شریف کهگیلویه ی بزرگ ایجاد نخواهد کرد.

پس از پیروزی سید محمد موحد در انتخابات مجلس یازدهم، شایسته سالاری به عنوان اصل، محور انتصابات شهرستان قرار گرفت.

موحد به دنبال تعادل در مناصب مهم اداری استان و شهرستان بود.

مستحضرید؛ عدم تأثیرگذاری نماینده ی سابق در مناسباتِ استان، تقسیم قدرت و مشخصا انتصاباتِ مدیران کل سبب شده بود، ظرفیت و پتانسیل بالای فرزندان پرتوان کهگیلویه در مناصب مهم مدیریتی استان نادیده گرفته شود اما پیروزی موحد، معادلات و رویه ی ناصواب حاکی از ضعف نماینده ی سابق را دچار تغییرات ملموس کرد.

حال به قسمی از انتصابات شکل گرفته با رایزنی موحد می پردازم. 

موحد با توجه به وضعیت بحرانی آب در شهرستان های چهارگانه در گام نخست جهت انتصاب مدیریت امور آب و فاضلاب استان رایزنی و در نهایت اسفندیار برخه به سمت مدیرعامل این حوزه منصوب شد. (ایشان از ایل بزرگ بویراحمد هستند.)

موحد، تعامل با مجموعه ی دولت را محور عملکرد خود قرار داد و از برکناری مدیران کل کهگیلویه ای استانداری تا حد ممکن جلوگیری نمود.

عدم برکناری مدیرکل حوزه ی بازرسی استانداری با تاکید ویژه ی موحد بود. ( مدیر مربوطه از ایل بزرگ بویراحمد هستند)

در اقدام بعدی موحد، آقای عیسی شهامت به عنوان مدیرکل امور شهری استانداری منصوب شد. (وی از ایل بزرگ دشمن زیاری هستند)

موحد بلافاصله تغییر در حوزه ی فرمانداران شهرستان را از استاندار استان مطالبه نمود. سپس با حُکم استاندار وقت، فرمانداران شهرستان های کهگیلویه و لنده منصوب شدند. ( دکتر دارا کریمی نژاد فرماندار کهگیلویه از ایل بزرگ دشمن زیاری و مهندس تورج رزمجو فرماندار لنده از ایل بزرگ بهمئی )

تغییر رئیس اداره ی جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه با رایزنی موحد و انتصاب مدیری خوشنام و با سابقه از اقدامات ارزشمند نماینده ی محترم بود. (آقای نریمانی از ایل بزرگ بهمیی)

اقدام موثر دیگرِ موحد در ابتدای کار، رایزنی جهت تغییر و انتصاب رئیس جدید اداره ی میراث فرهنگی شهرستان بود. ( آقای باقری از ایل بزرگ مشایخ چرام)

تغییر رئیس شرکت گاز شهرستان کهگیلویه با رایزنی و پیشنهاد موحد. ( آقای یدالهی از ایل بزرگ طاس احمدی)

دیگر تغییر مدیریتی با رایزنی موحد در ادارات شهرستان کهگیلویه اداره ی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بود.( آقای بوذر جمهری از ایل بزرگ طاس احمدی)

بیمارستان امام خمینی دهدشت دو بار مورد تغییرات مدیریتی قرار گرفت. (در ابتدا دکتر یاری نسب از ایل بزرگ طیبی و پس از استعفای ایشان دکتر نیکخو از ایل بزرگ سادات امام زاده علی به عنوان ریاست بیمارستان منصوب شدند.)

انتصاب رئیس دانشگاه های آزاد اسلامی استان و منصوب شدن نیروی نزدیک به موحد در این مسئولیت مهم و تاثیرگذار. (آقای اکرامی از ایل بزرگ طیبی هستند)

همراهی و همفکری آقای موحد با دولت رئیسی، مشخص بود که ایشان محور انتصابات حوزه ی ستادی استان قرار خواهد گرفت.

انتصاب استاندار استان با سابقه ی فرمانداری شهرستان گچساران در زمان نمایندگی موحد، اولین تغییر ملموس در استان بود. (آقای دکتر احمدزاده از سادات بهره ی عنا هستند)

تغییر مهم و قابل تقدیرِ شکل گرفته در دانشگاه دولتی استان با رایزنی موحد، انتصاب ریاست دانشگاه دولتی یاسوج با حکم وزیر علوم بود. (آقای دکتر بهادر کرمی از ایل بزرگ طیبی)

تغییر فرماندار شهرستان بهمئی با رایزنی و پیشنهاد موحد. ( آقای محمدی از ایل بزرگ طیبی)

تغییر مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و مشاور جدید امور ایثارگران استاندار،با رایزنی و پیشنهاد موحد. (آقای تقی زاده از شهرستان لنده و مهندس مسکینی از ایل بزرگ طیبی)

انتصاب رئیس جدید اورژانس ۱۱۵ استان با رایزنی و پیشنهاد موحد. (آقای وحدت نژاد از ایل بزرگ بویراحمد)

انتصاب معاون توسعه ی راه های اداره ی کل راه و شهرسازی استان با رایزنی و پیشنهاد موحد. (آقای شیرمحمد روستا از ایل بزرگ طاس احمدی)

تغییر مدیرکل تعاون و کار استان با رایزنی و پیشنهاد موحد.( آقای ارمغانی از ایل بزرگ تامرادی )

تغییر مدیرکل آب و خاک استان و انتصاب نیروی نزدیک به موحد. ( آقای ویسی نژاد از ایل بزرگ طاس احمدی)

تغییر مدیرکل ورزش و جوانان استان با رایزنی و پیشنهاد موحد. ( آقای جهانبخش از ایل بزرگ تامرادی)

تغییر روسای شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان های چرام و لنده با رایزنی و پیشنهاد موحد. ( آقای هدایت نیا از ایل بزرگ طاس احمدی و یاوریان از ایل بزرگ طیبی )

تغییر مدیریت اداره ی آب و فاضلاب شهرستان لنده با رایزنی و پیشنهاد موحد. ( آقای داورپناه از ایل بزرگ سادات امام زاده علی)

تغییر مدیریت آب و فاضلاب شهرستان کهگیلویه با رایزنی و پیشنهاد موحد. ( آقای حبیبی از ایل بزرگ تامرادی)

تغییر رئیس دانشگاه آزاد کهگیلویه با رایزنی و پیشنهاد موحد. (حاج آقای عمرانی نژاد از ایل بزرگ بویراحمد)

تغییر مدیریت فنی و حرفه ای شهرستان کهگیلویه با رایزنی و پیشنهاد موحد. ( آقای الهی دوست از ایل بزرگ سادات امام زاده علی)

تغییر مدیریت اداره ی راه و شهرسازی با رایزنی و پیشنهاد موحد. ( آقای همتیان از ایل بزرگ سادات امام زاده علی)

تغییر مدیریت توضیع شبکه ی برق شهرستان کهگیلویه با رایزنی و پیشنهاد موحد. ( آقای تابش نژاد از ایل بزرگ بویراحمد)

تغییر مدیریت مجمع کتاب خانه های عمومی شهرستان کهگیلویه با رایزنی و پیشنهاد موحد. ( آقای روح الامینی از ایل بزرگ بویراحمد)

تغییر مدیریت اداره ی راهداری با رایزنی و پیشنهاد موحد. ( آقای دیانتی از ایل بزرگ دشمن زیاری)

تغییر مدیریت بهزیستی شهرستان کهگیلویه با رایزنی و پیشنهاد موحد. ( آقای نیکخو از ایل بزرگ دشمن زیاری)

تغییر مدیریت اداره ی تعاون روستایی کهگیلویه با رایزنی و پیشنهاد موحد. ( آقای مصباح از ایل بزرگ دشمن زیاری)

تغییر مدیریت اداره ی منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه با رایزنی و پیشنهاد موحد. ( آقای پیوسته گر از ایل بزرگ بویراحمد)

تغییر مدیریت اداره ی اوقاف شهرستان کهگیلویه با رایزنی و پیشنهاد موحد. ( آقای نمازی از ایل بزرگ بهمئی)

همانطور که به سمع و نظر مبارک مخاطبین آگاه و محترم رسانده شد، مدیران منصوب شده با رایزنی و پیشنهاد حاج آقا موحد، هیچگونه قرابت نسبی و سببی با ایل وزین و محترم سادات رضاتوفیق ندارند.

تغییرات مدیریتی در سطح ادارات مختلف شهرستان کهگیلویه ی بزرگ که به فرزندان ایل بزرگ رضا توفیق سپرده شده مشخصا؛

اداراتِ آموزش و پرورش، کار ، فرمانداری چرام، امور آب و شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه و معاونت سیاسی و امنیتی استانداری استان بود.

لیستی که نابخردانه و جاهلانه منتشر شد،کذب محض است. 

بیش از پنجاه درصد مدیران آن لیست، از جمله رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و مدیریت کمیته ی امداد کهگیلویه قبل از نمایندگی موحد منصوب شده بودند.

کما اینکه مشخص نیست، تغییرات مدیریتی در حوزه ی نهادهای حاکمیتی چه ارتباطی به نماینده یا مجموعه ی دولت دارد که متاثر از قدرت و اعمال نفوذ موحد منصوب گردند؟!

نویسندگان دیناری اجیر شده به کاهدان زده اند؛

از مخاطبین ارجمند خواستارم تا به تاریخ انتصاب روسای کمیته ی امداد و تبلیغات اسلامی و معاونت های عنوان شده توجه و دقت ویژه داشته باشند تا به خوبی متوجه کذب گویی مطرودین انتخابات با شکوه اسفند ۹۸ برای شما عیان گردد.

دوست و دشمن بر خصلت بارز موحد، مردم داری ایشان صحه می گذارند.

دکتر غلامرضا تاج گردون حفظه الله نماینده ی محترم سابق شهرستان های گچساران و باشت در مصاحبه با یکی از خبرگزاری استان در رابطه با شخصیت آقای موحد عنوان کرد؛ در هشت سالی که هیچ گونه مسئولیتی متوجه ایشان نبود، برای حل مشکلات مردم کهگیلویه در هفته دو بار به دفتر من می آمد و پی گیر مشکلات مردم این خطه می شد.

ایهاالناس فی الحال نمایندگان سابق کجا هستند؟

آیا وقت خود را هزینه ی امورات مردم می کنند یا با سم پاشی رسانه ای و اجیر کردن قلم به مزدهای دیناری، فعالیت های انتخاباتی ۱۴۰۲ را کلید زده اند؟ سید محمد موحد پس از انتخابات ۹۴ دفتر ملاقات مردمی در تهران دایر نمود تا ارتباط خود با مردم را مستحکم تر نماید.

دیدارهای مردمی موحد در روزهایی که سیستم ملاقات نماینده ی محترم سابق همانند هفت خوان رستم سخت و غیرممکن شده بود، برقرار و با تمام توان پی گیر کارهای خلق الله شده بود.

ایشان آبروی کسب شده ی چهل ساله ی خود در نطام را هزینه ی مشکلات مردم می کرد. هرگز بمانند سایرین، دنبال راضی نمودن ارباب جمعی و اقارب خود نبود.

موحد درحالی که می توانست همانند مدیران فارغ از مسئولیت، به دنبال آرامش بیشتر برای رفاه خود و خانواده باشد، همان را هم بر خود حرام کرد و هر آنچه عزت و آبرو کسب نمود، در راستای زدودن مشکلات امت شریف کهگیلویه به کار گرفت و از عدم توجه به موکلین خود غافل نماند.

دست و پا زدن های مطرودین ۹۸ برای برگشتن به قدرت امکان ناپذیر است.

والعاقبته للمتقین

انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
انقلابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
1
3
درود بر شما
مطالب کذب انتشار یافته را مخالفینی که جایگاهی در نزد مردم شریف منطقه ندارند باز نشر میدهند تا به خیال خود وحدت بزرگ ما را بهم بزنند زهی خیال باطل.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
4
2
شما که انتصابات نمايندگان بويراحمدوگچساران روهم به نام موحد پيروخسته نوشته ايداگه موحد مالي بود اين نه وضعيت محروميت وخالي از سکنه شدن کهگيلويه بزرگ بودانچه عيان است چه حاجت به بيان است اغاي تحليلگر خوش خيال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
هرکسی وضعش خوب شدازکهگیلویه میره اگه میگی تاموحدبیاددورتادورکهگیلویه دیواربزنه نزاره کسی مهاجرت کنه
کهگیلویه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
2
6
درود صد شرف به سید هاشم . رو سیاهی آن سیاهه ماند برای مغرضین.
احسنت بر شعور هاشم و جسارتش
کهگیلویه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
3
3
درود به سید هاشم و جسارت بی مثالش. احسنت و رو سیاهی آن سیاهه بماند برای مغرضی
میرعلمدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
3
4
موحددست بی نمکی داره
همین کسانی که چنین توطئه ای برعلیه ش چیدن زیادازموموحدخورد
مطمئنم جدش بی بی فاطمه زهرا(س)سرراه شون رامیگیره خداحرومتون باشه
مهدی حاجتی
|
United States of America
|
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
1
2
احسنت دروداگه حاج موحدچهارنفردست به قلم مثل شماداشت فرصت عرض اندام به شکست خوردگان ۹۸نمیدادن درودبرشماکه یک تنه جلوی عریضه نویسان وشکست خوردگان۹۸رامیدهی
سید حسن شفقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
0
1
سلام و درود بر هاشم عزیز و دوسداشتنی.
دروصف موحد همین بس... : دریا نجس نگردد..هرگز به پوزه سگ!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
1
1
شما که صحبتات پر از تناقضه، از یه طرف میگی موحد اینا منصوب کرد یا در انتصابشون تاثیرگذار بو د و از یه طرف میگی "کما اینکه مشخص نیست، تغییرات مدیریتی در حوزه ی نهادهای حاکمیتی چه ارتباطی به نماینده یا مجموعه ی دولت دارد که متاثر از قدرت و اعمال نفوذ موحد منصوب گردند؟!"
دخو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
1
2
ان شالله وعده ی همه جوانان بیکار کهگیلویه بزرگ از سال ۶۸ تا ۱۴۰۲
سر پل صراط با موحد
اجرکم عندالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
1
1
فقط یه عده‌ای که استفاده شخصی ازش داشتن استفاده کردن دیگران هیچی.میتونست شرکت بیاره تو استان تا همه شاغل باشن نه اینه همه دنبال نون توشهرهای دارن کار میکنن
دخو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
1
1
دو صد گفته چون نیم کردار نیست
مردعمل باش نه مرد سخن
به عمل کاربراید به سخنرانی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
1
2
موحد آخر خیانت
بزرگوار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
1
1
انتصابات چه ربطی به نماینده داره چرا باید نماینده هرجایی که زمینه برای عقب ماندگی و پسرفت فراهم باشه نقش پررنگی داشته باشه؟؟!
گل اقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
1
2
جناب مهندس شما لطفا به جای روابط خونی بهتر بود روابط کمربند به پایین را بررسی میفرمودید تا بهتر نقش سادات و آقای موحد عیان میشد
تاریخ نشان داده موحد به روابط کمربند به پایین ( دامادی یا عروس داشتن ) اعتقاد راسخ تری دارد
ali. moin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
0
1
سلاو ودرود برشرف و دل پاک موحد موحد انسانیست که دستش نمک ندارد و کسانی که بیشتر ازش خوردن و به جایی رسیدن بیشتر تهمت ودروغ میگویند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
2
1
درود بر نویسنده بی سواد که از هول حلیم تو دیگ افتاده و فرق ایل و طایفه را نمیداند و به خیال خودش هندوانه ای زیر بغل مثلا بویراحمدی ها گذاشته... موحد خودش منکر قوم و خویش گرایی و فامیل گرایی خودش نمیشه این آقا اومده میگه موحد نمیدونه و من میدونم.... برو بچه ... لطفا این را بازی بدید که خودشو داره تشکه تشکه میکنه بلکه دیده بشه
سادات رضاتوفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
2
2
برادر ارجمندم احتمالا شما در استان حضور نداشتی با این چرندیات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
2
1
موحد چکار کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
1
0
موحد خیاتکار بزرگ
نام:
ایمیل:
* نظر: