به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۰۹۷
|
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
وی با انتقاد از ساده انگاری فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر افزود : امر به معروف فقط مختص حجاب نیست، انجام ندادن کار مردم به بهانه های واهی و سپردن مسئولیت به مدیران نالایق بدترین منکر است

خبردنا : امام جمعه دهدشت مدیران این شهرستان را فاقد هنر در جذب اعتبارات ، خسته ، بی توجه به فرائض مذهبی و شعائر دینی خواند و خواستار تغییرات اساسی در نحوه مدیریت شد .

به گزارش " خبردنا "  حجت‌الاسلام "علی وحدانی‌فر" که در شورای اداری شهرستان کهگیلویه سخن می گفت با انتقاد شدید از نحوه مدیریت در این شهرستان گفت : مدیران این شهرستان هنر جذب اعتبارات را ندارند  و این در حالی است که سایر شهرستان‌ها اعتبارات را جذب و کارها را انجام می دهند ، اما در کهگیلویه چون مدیر ما هنر جذب ندارد همچنان دچار محرومیت هستیم.

وی با انتقاد از ساده انگاری فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر افزود : امر به معروف   فقط مختص حجاب نیست، انجام ندادن کار مردم به بهانه های واهی و سپردن مسئولیت به مدیران نالایق بدترین منکر است .

امام جمعه دهدشت با اظهار تاسف از تعطیلی نماز جماعت در ادارات دولتی و شرکت نکردن مدیران کهگیلویه در این فریضه الهی تاکید کرد : اینگونه مدیران ، مدیران جمهوری اسلامی نیستند چرا که هدف از انقلاب اسلام و پایه اسلام نماز است  و هیچ دلیل شرعی وجود ندارد که ارباب رجوع بر نماز اول وقت مقدم باشد.

وحدانی فر با انتقاد شدید از مدیران خسته تصریح کرد : خیلی جاها نیاز به پول و اعتبار نیست و بدانید برای همین چند روز مدیریت سالها مورد مواخذه قرار خواهیم گرفت پس قدرددان این ایام باشیم و به مردم خدمت کنیم .

نام:
ایمیل:
* نظر: