به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۱۰۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲
این مسابقات در رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار و تیم رزمی کیک بوکسینگ یوشیتا بانوان استان در این مسابقات توسط فاطمه صیاد، فاطمه اخلاق زاده، سونیا ظهرابی، فاطمه خشش، فاطمه آرین، تارا رمضانیان و زینب جعفری موفق به کسب 7 مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز شد.

 خبردنا : بانوان رزمی کار کهگیلویه و بویراحمد با کسب 7 مدال رنگارنگ، قهرمان کشور شدند.

به گزارش " خبردنا " به نقل از هیات رزمی کهگیلویه و بویراحمد ،  رئیس هیات انجمن های رزمی کهگیلویه و بویراحمد از درخشش و کسب عنوان قهرمانی تیم کیک بوکسینگ یوشیتا بانوان استان در رقابتهای قهرمانی کشور خبر و گفت: تیم بانوان استان در این رقابتها به سه مدال طلا ،یک نقره و سه برنز دست یافت.
حسینیان با بیان این خبر اظهار داشت: رقابتهای کیک بوکسینگ یوشیتا بانوان کشور روزهای 29 تا 30 دی ماه با حضور ورزشکاران سراسر کشور به میزبانی تهران در سالن شهید قنبری برگزار شد.
وی افزود: این مسابقات در رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار و تیم رزمی کیک بوکسینگ یوشیتا بانوان استان در این مسابقات توسط فاطمه صیاد، فاطمه اخلاق زاده، سونیا ظهرابی، فاطمه خشش، فاطمه آرین، تارا رمضانیان و زینب جعفری موفق به کسب 7 مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز شد.
رئیس هیات رزمی کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام تیمی بانوان رزمی کار استان در این رقابتها خبر و تصریح کرد:در تیمی این مسابقات تیم رزمی کیک بوکسینگ یوشیتا کهگیلویه وبویراحمد به مقام قهرمانی رسید و تیم های تهران و منطقه آزاد اروند مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
رویا الهی بعنوان مربی و فهیمه الهی بعنوان سرپرست تیم را همراهی کردند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: