به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۱۲۳
|
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۹
سید نظام الدین موسوی، سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: همه انچه درباره «تاج گردون» در مجلس گفته شد، واقعیت نداشت. موارد شخصی که برای ایشان مطرح شد حقیقت نداشت.

خبردنا/ عضو هیات رئیسه مجلس انقلابی اعترافات تازه ای را درباره رد اعتبارنامه تاجگردون بیان کرد.

به گزارش خبردنا/ سید نظام‌الدین موسوی سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با حضور در برنامه دستخط سیما در پاسخ به سوال مجری درباره رد اعتبار نامه تاجگردون در مجلس گفت: من درباره آقای تاجگردون جزو کسانی بودم که به اعتبارنامه ایشان اعتراض کردیم، هشت نفر اعتراض کردند که یکی از آن هشت نفر من بودم. ولی واقع امر این است بعداً همه آن چه درباره آقای تاجگردون عنوان شد، درست نبود. از منظر شورای نگهبان تائید شده بود و مشکلی به لحاظ شورای نگهبان نداشت، منتهی موارد دیگری درباره ایشان مطرح شد که به همان دلیل چند نفر از نمایندگان به اعتبارنامه ایشان اعتراض کردند، منتهی همه آنچه درباره آقای تاجگردون گفته شد واقعیت نداشت.

برخی از موارد، مواردی بود که نادرست بود مخصوصاً مواردی که درباره مسائل شخصی ایشان مطرح شد، حقیقت و انصاف ایجاب می‌کند که بگوییم آنها صحت نداشت.

به گزارش خبردنا/ در روز هیجدهم تیرماه 1399 غلامرضا تاج گردون مُنتخب انتخابات حوزه انتخابیه گچساران و باشت در این مجلس از ۲۵۱ رای اخذ شده ۱۰۲ رای موافق گزارش کمیسیون تحقیق و ۱۲۸ نفر مخالف را کسب و ۲۱ نفر نیز رأی ممتنع به رد اعتبارنامه او دادند.

با اعتراف یکی پس از دیگری از مخالفان آن روزهای تاج گردون و البته تشکر فراوان از آنان، اکنون باید پرسید که بدهکار حق الناس در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی کیست؟ 

چگونه می شود این ظلم مضاعف را جبران کرد؟ 

چرا مجلس قوانینی ندارد که اگر در رای به اعتبارنامه مُنتخبین دچار اشتباه باشد قابل بازگشت آن رای نیست.

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
0
0
میشه چندتا ازمواردی که میفرمایید صحت نداشت نام ببرید/به والا هزاربرابرآنچه که درمورد ایشون گفته شدبیشتر تخلف دارد//این چه مزخرفاتی هست بیان میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
مظفری
| Iran, Islamic Republic of
میشه جنابعالی چندمورد از تخلفات تاجگردون را باذکر دلیل و سند بیان کنی میشه پاسخگوی وجدان خود وخدا باشی نه تاییده کننده اقدامات شوم برادران بحرینی
یزدگرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
0
0
چی من ای گپل ده نیسی ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
1
0
تاجگردون افتخارجنوب، شک ندارم که مخالفینش از جانب خدا در همین دنیا مجازات خواهند شد
نام:
ایمیل:
* نظر: