به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۲۰۵
|
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴

خبردنا/ یک مرد اهل تایلند که در یک خانه با هشت زن خود زندگی مسالمت آمیزی را تجربه می‌کند به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. بنا به گزارش Bol News «اونگ دام سوروت»، که یک آرتیست است به تازگی در مصاحبه‌ای با یکی از کمدین‌های مشهور این کشور در مورد راز این زندگی مسالمت آمیز خود گفتگو کرد.

او نه تنها با یک زن بلکه با هشت زن ازدواج کرده و با همه آن‌ها در زیر یک سقف زندگی می‌کند و یک خانواده بزرگ خوشبخت را با آن‌ها تشکیل داده است. در این برنامه که تنها در یوتیوب بیش از ۳ میلیون بیننده داشت هر یک از زنان خود را معرفی و درباره نحوه ملاقات و آشنایی با آن‌ها سخن گفت.

 

همه هشت زن آقای سوروت او را مردی مهربان و فوق العاده معرفی کردند. این آرتیست جوان اولین همسر خود با نام «نونگ اسپیرت» را در جشن عروسی دوستش ملاقات کرد و بلافاصله به او پیشنهاد ازدواج داد. او با دومین زن خود با نام «نونگ لی» در یک فروشگاه آشنا شد. بنا به گفته سوروت او زن سوم خود با نام «نونگ نان» را در بیمارستان ملاقات کرد. او با زن‌های چهارم، پنجم و ششم خود در شبکه‌های اجتماعی و با زن هفتم خود «نونگ فیلم» در معبد و با زن هشتم «نونگ مای» در هنگام گذراندن تعطیلات در یک منطقه توریستی آشنا شد.

ازدواج کردن

در حالی که سوروت از زن اول خود صاحب یک پسر شده، دو زن دیگر او باردار هستند و او به زودی باز هم پدر خواهد شد. اما نکته جالب ازدواج‌های آقای سوروت این است که همه هفت زنی که بعد از زن اول او با وی ازدواج کرده اند می‌دانستند که سوروت پیشتر ازدواج کرده و دارای همسر است. با این حال، آن‌ها شرایط سوورت را پذیرفته و وی نیز به آن‌ها ثابت کرده که با وجود تعدد زوجات قادر به فراهم کردن آسایش برای تمام زنان خود است.

https://khabardena.ir/

نام:
ایمیل:
* نظر: