به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۲۲۱۸
|
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
رهبر حکیم عالیقدر انقلاب فرمودند آمارهای اقتصادی دهه ۹۰ خرسند کننده نیست دلیل این ناخرسندی یکی نوع نگاه است دوم شرطی کردن اقتصاد و گره زدن به برجام و سوم بی توجهی و بی مهری به سیاستهای اقتصاد مقاومتی است.

خبردنا : امام جمعه قلعه رئیسی گفت: یکی از دلایل وقوع جرائم خشن همین محدود کردن پلیس و از بین‌بردن اقتدار پلیس است.

به گزارش  " خبردنا " ،حجت الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی در خطبه های نماز جمعه این شهر با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی عنوان کرد: تریبون نماز جمعه تریبون مردم است خطیب جمعه وظیفه دارد درد مردم را بگوید به همین جهت می‌گویم گرانی سرسام‌آور و افزایش قیمت ها غمبار و جانکاه برای مردم است این مردمی که برای انقلاب و نظام از جانشان مایه گذاشتند حقیقتا رنج دارد که مرد شرمنده خانواده‌اش باشد مسئولان نگذارند کمر مردان زیر بار گرانی ها و افزایش قیمت‌ها بشکند به فریاد مردم برسید و مجاهدانه وارد میدان شوید.

وی افزود: انصافاً رئیس جمهور تلاش می‌کند اما عدم تغییر مدیران میانی و متولی بازار در سطوح مختلف و بی انگیزه بودن آنها و عدم نظارت و رها کردن بازار درد مضاعف مردم است، مسئولی که در میدان نیست و منتظر گزارش مردم است بعد هم رفیق بازی عمل می‌کند.

وی گفت: همگان بدانند کسانی که در این جنگ اقتصادی گران فروشی می‌کنند و به مردم ظلم میکنند نیروی دشمن هستند.

صلواتی با بیان اینکه کسانی که سهل انگاری کرده و به وظیفه خود عمل نمی‌کند در واقع نفوذی دشمن در ادارات و تقویت کننده خواسته دشمن هستند تاکید کرد: رهبر حکیم عالیقدر انقلاب فرمودند آمارهای اقتصادی دهه ۹۰ خرسند کننده نیست دلیل این ناخرسندی یکی نوع نگاه است دوم شرطی کردن اقتصاد و گره زدن به برجام و سوم بی توجهی و بی مهری به سیاستهای اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت: چهارم ناهماهنگی تیم اقتصادی دولت در دو دوره قبل بود پنجم نبود روحیه جهادی و مدیریت جهادی گرفتار شدن مسئولان به روحیه اشرافی گری و روزمرگی بی اعتمادی به ظرفیت‌های داخلی است.

امام جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: باید مسببان وضع موجود پاسخگو باشند هم در مقابل خدا هم در مقابل نبی اکرم هم در مقابل امام و شهیدان و امیدواریم در همین دنیا زمینه پاسخگویی آنان فراهم شود و حقیقتاً سیاست گذاران وضع موجود باید محاکمه شوند هرکس باعث تضعیف انقلاب و نظام شود با ترامپ هیچ تفاوتی ندارد عجیب همین بانیان وضع موجود با کمال پررویی به جای عذرخواهی به دنبال بازگشت به مقدرات و امور کشور هستند.

صلواتی به حادثه شهادت مامور نیروی انتظامی در شیراز اشاره و خاطرنشان کرد: شاهد حادثه غمبار و تلخ به شهادت رسیدن مامور نیروی انتظامی به دست ارازل و اوباش بودیم ما این اقدام زشت را محکوم می‌کنیم از دولت و مجلس مطالبه می‌کنیم برای اصلاح قانون استفاده از سلاح برای پلیس به وظایف خودشان عمل کنند ما متاسفانه پلیس را خلع سلاح کردیم اختیارات را از او گرفتیم او را محدود کردیم در جامعه اسلامی باید برای نیروهای نظامی و انتظامی کشور اقتدار آفرینی کرد کسانی که پلیس را بدون اسلحه کردند یا او را محدود کردند یا زمینه اقتدار و پلیس را از بین بردند هم باید پاسخگو باشند یکی از دلایل وقوع جرائم خشن همین محدود کردن پلیس و از بین‌بردن اقتدار پلیس است.

وی بیان کرد: آنچه در لبنان در حال وقوع است سعد حریری با خداحافظی خویش از دنیای سیاست به دنبال تضعیف حزب الله و آشوب در لبنان است تا توجه مردم را به سمت خود جلب کنند به دنبال گدایی حمایت‌های خارجی است.

گفتنی است، نماز جمعه این هفته شهر قلعه رئیسی به یاد شهید بامه از روستای شوتاور برگزار شذ.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
rrr
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
0
0
والا لبنان که هیچ، ایشون درباره کل دنیا نظر می دهد.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
0
0
یکی نیست از این آقا بپرسه علت گرانی و تورم نجومی چندماهه اخیر بازهم مربوط به دهه نود است اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید
نام:
ایمیل:
* نظر: