به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۲۲۷
|
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ۳۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در گچساران کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ۳۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در گچساران کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

در ششمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی ۳۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در گچساران افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

کیامرث حاجی‌زاده در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان گچساران گفت: در دهه فجر امسال ۲۸ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۱۵ میلیارد تومان در شهرستان گچساران، افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از مجموعه ۲۸ پروژه عمرانی شهرستان، ۱۸ پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان افتتاح و ۱۰ پروژه با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

وی بیان کرد: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف راهداری، بهسازی راه روستایی، برق‌رسانی، پروژه حوزه شهری و افتتاح کلینیک‌های درمانی بوده است.

حاجی‌زاده عنوان کرد: علاوه بر پروژه‌های عمرانی، ۵ پروژه در حوزه اقتصادی به بهره‌برداری رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امسال بالغ بر ۹۳۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه عمرانی استان در دست اجرا است.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: