به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۲۳۱
|
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶
در بحث اعتبارات ضعیف ترین اعتبار را مادوان ۲۵ هزار نفری دارد اسفالت جدول کشی از محل اعتبارات امانی انجام شد و در بحث اعتبارات دولتی در سال ۱۴۰۰ فقط کاغذی اعتبار دریافت کردیم که باید دید کی عملی می شود .

خبردنا : سخنگوی شورای شهر مادوان گفت : شهر مادوان یتیم است و اگر روزی استاندار حاضر شود در این شهر حضور پیدا کند مردم شهر باید آن روز را جشن‌بگیرند .

به گزارش " خبردنا " ،  " ولی الله شکوهی "  در نشست خبری با اصحاب  با بیان اینکه مردم مادوان آرزوی یک متر فضای سبز را به گور برده اند  ، افزود :  فاقد یک متر فصای سبز هستیم یک شهر با جمعیت ۲۵ هزار نفر و ۳ هزار جمعیت جوان که حتی یک سالن ورزشی نداریم .

وی عنوان کرد ؛ چمن های ورزشی که در روستاهها هست در مادوان وجود ندارد دوستان در گذشته پی گیری کردند ، اما کم لطفی مدیران ارشد استانی به مادوان باعث این نابهنجاری ها شد .

سخنگوی شورای شهر مادوان با بیان اینکه مشکلات مادوان کم نیستند اظهار داشت ؛بارها گفته ام استاندار در مادوان حضور پیدا کنند مردم مادوان باید ان روز را جشن بگیرند .

ولی اله شکوهی فاصله کم مادوان با یاسوج را دلیل کم توجهی مدیران استانی به این شهر نوپا اعلام کرد و ادامه داد؛
اگر توجه شود ترافیک شهر در مرکز استان هم کم می شود در بحث مراکز درمانی در یاسوج سی درصد مراجعه کنندگان متعلق به مادوان است .

شکوهی با تاکید بر اینکه مادوان اسم شهر را یدک می کشد اما امکانات روستا را هم ندارد اضافه کرد:اگر طبق مصوبه جدید مادوان به یاسوج الحاق شود ما مانع نیستیم اما باید تغییر به صورت اساسی ایجاد شود .

ولی الله شکوهی ادامه داد ؛از طرف اصفهان چهره یاسوج با مادوان شروع می شود و برای مرکز استان زیبتده نیست این چهره زیبا نباشد .

سخنگوی شورای شهر مادوان مساحت مادوان را ۳۰۰ هزار متر اعلام کرد و افزود ؛در بحث اعتبارات ضعیف ترین اعتبار را مادوان ۲۵ هزار نفری دارد اسفالت جدول کشی از محل اعتبارات امانی انجام شد و در بحث اعتبارات دولتی در سال ۱۴۰۰ فقط کاغذی اعتبار دریافت کردیم که باید دید کی عملی می شود .

شکوهی در ادامه از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی ساختمان شهرداری مادوان خبر دادو عنوان کرد : ساختمان شهرداری ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که به دلیل کمبود اعتبار پیمانکار رها کرد .

سخنگوی شهرداری مادوان در ادامه افزود : برای انتخاب شهردار اعضای شورای شهر خواهان شهردار مادوان شدیم فراخوان زدیم شهردارانتخاب شد که با توجه به مشکلات پایان نامه  استعفا تقدیم شورا کرد که با استعفای سوم موافقت شد و اقای رحیمی بعد از اقای زکاوت شهردار مادوان شد .

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: