به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۲۳۶
|
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
استاندار کهگیلویه وبویراحمد از ابلاغ ۴۸۰ میلیارد تومان به صورت نقد به پروژه های مصوب سفر رییس جمهور به این استان خبر داد.

سیدعلی احمدزاده در جلسه شورای توسعه وبرنامه ریزی استان با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی؛ یاد و خاطره امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی را گرامی داشت.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: این میزان اعتبار به پروژه های حوزه راه، بخش کشاورزی، آب و فاضلاب، بهداشت و درمان و گردشگری اختصاص یافت.
وی به جذب اعتبار اسناد خزانه استان به دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: از ۶۲۹ میلیارد تومان اعتبارات اسناد خزانه استان ۲۸۰ میلیارد تومان آن جذب شده و دستگاه های اجرایی تا قبل از ۳۱ تیر ماه پایان سال مالی بقیه را جذب تا بخشی از بدهی های خود به پیمانکاران را بپردازند.
استاندار به تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: منابع خوبی برای ایجاد اشتغال پایدار به خصوص برای نهادهای حمایتی استان است که از آن بهره لازم را ببرند.
احمدزاده تاکید کرد: به پروژه هایی که هنوز به مناقصه نرفته اند سرعت عمل داده شود و برای اجرا پیمانکار آنها مشخص شود.
استاندار  به ظرفیت بالای گردشگری سد تنگ سرخ اشاره کرد و گفت: طرح های گردشگری پراکنده با این منطقه سازگاری ندارد و از آنها جلوگیری شود.
احمدزاده تاکید کرد: گردشگری و میراث فرهنگی استان طرحی جامع و متمرکز برای این سد تا پایان خردادماه ۱۴۰۱ تدوین کرده و ارائه دهد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، خبر خوشی برای مردم استان و مدیران دستگاه های اجرایی در راه است، گفت: قرار است ۲ هزار میلیارد تومان به صورت نقدی در اختیار استان قرار بگیرد.
دکتراحمدزاده با بیان اینکه، این میزان اعتبار فوق العاده تحول زا خواهد بود، تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی با داشتن برنامه با تمام توان آماده برای کار باشند.
 استاندار با بیان اینکه، دستگاه های اجرایی استان طرح های تحولی مربوط به حوزه خود را سریع تر به معاونت امور عمرانی استانداری تحویل دهند، گفت: طرح های عمرانی و اقتصادی براساس سند تحولی و آمایش سرزمینی توسعه استان باشد.
استاندار تاکید کرد: طرح جامع گردشگری استان که براساس آمایش سرزمینی تدوین شده است هر چه سریعتر مرحله نهایی خود را طی کند.
استاندار خبر داد: از تمامی سرمایه گذاران واقعی در سطوح مختلف خارجی، ملی و استانی که قصد سرمایه گذاری در هر بخشی از استان را دارند به خوبی استقبال می کنیم و قاطعانه مورد حمایت قرار می گیرند.
در این جلسه سه طرح اقتصادی مطرح شد که پس از بحث و بررسی با رای گیری الکترونیکی با ۲ مورد آن موافقت شد و یک مورد برای بررسی بیشتر به دبیرخانه کارگروه برگشت داده شد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: