به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۲۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
رئیس مرکز بهداشت و درمان بویراحمد تاکیدکرد که جشنواره برفی در منطقه کاکان این شهرستان نباید برگزار شود.

" محمد یزدان پناه " در گفت و گو با خبردنا گفت: با توجه به سرعت بالای شیوع سویه جدید کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد، برای جلوگیری از گسترش این ویروس جشنواره برفی در منطقه کاکان بویراحمد برگزار نخواهد شد.

وی افزود: مقرر شده بود که این جشنواره در شنبه هفته آینده با حضور اقشار مردم برگزار شود اما وضعیت موجود امکان برگزاری چنین برنامه ای را نخواهد داد.

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد با بیان اینکه در برگزاری این جشنواره ها هیچ گونه ضمانتی برای رعایت سلامت مردم نمی توان پیش بینی کرد، اظهارداشت: بطور حتم سلامت افراد شرکت کننده در جشنواره در معرض خطر قرار خواهد گرفت.

یزدان پناه تاکیدکرد: بنابراین به هیچ وجه اجازه برگزاری این جشنواره داده نخواهد شد زیرا برگزاری آن برای استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه شهرستان بویراحمد پُر خطر خواهد بود.

وی گفت: رنگ بندی شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب باشت_زرد، بویراحمد_نارنجی، بهمئی_زرد، چرام_زرد، دنا_زرد، کهگیلویه_نارنجی، گچساران_نارنجی، لنده-زرد، مارگون- زرد اعلام شده است.

به گزارش خبردنا، کاکان واقع در ۱۸ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد یکی از زیباترین نقاشی های طبیعت است.

پیست اسکی کاکان به طول ۶۰۰ متر در جاده ارتباطی یاسوج - اقلید و در منطقه سردسیری کاکان شهرستان بویراحمد قرار دارد و ارتفاع آن از سطح دریا حدود ۲ هزار و ۶۰۰ متر است.

هرساله با توجه به بارش مناسب برف جشنواره برفی با حضور استانهای همجوار در بهمن ماه در محل پیست اسکی کاکان برگزار می شود.

https://khabardena.ir/

نام:
ایمیل:
* نظر: