به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۲۴۳
|
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷
در بازی شطرنح، وزیر ، فیل ، قلعه ، اسب و سربازان تمام تلاش خود را می کنند که شاه کُشته نشود و اگر شاه کُشته و یا تسلیم شود بازی با " کیش و مات " به پایان می رسد.

خبردنا -نامه وارده: نگارنده قصد ندارد بصورت تشریحی به این موضوع از ابعاد مختلف بپردازد اما بعنوان کسی که معمولا این مسائل را به ریز مورد تحلیل قرار می دهد تاکید می کنم که نمره قابل قبولی به " سیدناصر گچسارانی ها " می دهم.

شاه کلید انتصابات مدیران استانی، انتصاب استاندار است و برای اولین بار این شاه کلید در استان کهگیلویه وب ویراحمد به " باوی ها" داده شد و این یعنی موفقیت سیدناصر در انتصابات مدیریتی.

در بازی شطرنح، وزیر ، فیل ، قلعه ، اسب و سربازان تمام تلاش خود را می کنند که شاه کُشته نشود و اگر شاه کُشته و یا تسلیم شود بازی با " کیش و مات " به پایان می رسد.

دولت ایران 19 وزارتخانه دارد که برای هر وزارتخانه یک مدیرکل منصوب می شود.

بیش از 30 سازمان و شرکت دیگر در استان ها فعال هستند که برای این سازمان ها و شرکت های خدمات رسان هم باید مدیران استانی منصوب کرد.

معاونین این مدیران جای خود دارد که معمولا معاون پشتیبانی و مالی برای نمایندگان مجلس مُهره بعد از مدیرکل محسوب می شود.

استان کهگیلویه و بویراحمد سه نماینده دارد و نباید توقع داشت حالا که استاندار کهگیلویه و بویراحمد از خطه " باوی " است اغلب مدیران کل هم از این خطه و یا گچساران باشد.

آقای موحد 75 هزار رای نماینده کهگیلویه بزرگ و آقای دکتر روشنفکر 66 هزار رای از حوزه انتخابیه بویراحمد آرای کسب شده دارند در حالیکه آقای حسینی پور در حوزه انتخابیه گچساران 25 هزار رای بخود اختصاص داده است.

 " سیدناصر " اکنون عاقلانه ترین شیوه را در انتصاب مُدیریت های استانی اتخاذ کرده و بنظر می رسد شایسته نیست بر او تاخت و ایشان هم نباید انتظاری از سهمیه مدیران کُل داشته باشد و خود را وارد بازی حاشیه سازی نادرست انتصابات مدیران کل کند.

 سیدناصر بایستی بفکر انتصابات معاونین و مدیران حوزه انتخابیه خود باشد و بجای وقت گذاشتن برای انتصابات مدیران کل بفکر آن انتصابات باشد.

در ارتباط با انتصابات در حوزه بویراحمد و کهگیلویه بزرگ هم بزودی با شما سخن خواهیم گفت اما پیس از این بدانید و بدانیم که " سهم بویراحمد " باید بیشتر از سایر حوزه های انتخابیه باشد چرا که بویراحمد مرکز استان و از سویی تصمیم گیرنده استان کهگیلویه و بویراحمد است.

مگر می شود پسر بزرگ خانواده باشی و سهمیه ارث بیشتر نداشته باشی.

به این موضوع در مَقال دیگری به آن خواهیم پرداخت.

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی حاجتی
|
United States
|
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
0
2
حرف مفت درمورداخرمطلبت
وکیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
0
2
انشالله انتصاب معاونین راهم خوهیم دید
بی طرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
0
4
استاندار سهم سید ناصرنیست.موحد
باشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
0
2
نخبگان بی دفاع
استاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
0
2
به شیطان گفتند عاقبتت بخیر گفت مشکل ایبینم
نام:
ایمیل:
* نظر: