به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۲۴۷
|
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
کمیته امداد با هدف واگذاری امور خیریه به عموم مردم و تسریع در رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در درون محله‌ها اقدام به راه اندازی این مراکز کرده است.

خبردنا : مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶ مرکز نیکوکاری وابسته به این نهاد در هفتمین روز از دهه فجر انقلاب به بهره برداری رسید.

به گزارش " خبردنا "،  به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در هفتمین روز از این ایام مبارک، مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری شهدای گمنام گچساران به نمایندگی از شش مرکز، با حضور مدیرکل کمیته امداد و جمعی از مسئولان در شهرستان گچساران برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،گفت:انقلاب اسلامی ایران از آغاز پیروزی تاکنون منشاء خیر و برکات فراوان برای مردم و به ویژه کمک به نیازمندان بوده است.

دکتر " قباد مبشری" با اشاره به فعالیت مراکز نیکوکاری در زمینه کمک به نیازمندان، افزود: با افتتاح این ۶ مرکز نیکوکاری تعداد مراکز نیکوکاری استان کهگیلویه و بویراحمد به ۶۰ مرکز نیکوکاری افزایش یافت.

 این مقام مسئول تصریح کرد: مراکز نیکوکاری به عنوان بازوی کمیته امداد در تسریع کمک به نیازمندان و باهدف رفع فقر و محرومیت مستضعفان، کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کرده و در اختیار نیازمندان واقعی قرار می‌دهند.

وی مراکز نیکوکاری را حلقه اتصال نیکوکاران با نیازمندان و مددجویان کمیته امداد دانست و افزود: کمیته امداد با هدف واگذاری امور خیریه به عموم مردم و تسریع در رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در درون محله‌ها اقدام به راه اندازی این مراکز کرده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری استان در سال جاری تاکنون با کمک و همراهی خیران و مردم نوعدوست، بیش ۳۲ میلیارد تومان به صورت نقد و کالا به مددجویان تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند کمک کرده است.

مبشری در پایان از خیران نیکوکار دعوت کرد تا با حضور در مراکز نیکوکاری و اهداء کمک های نقدی و غیرنقدی خود یاریگر نیازمندان بخصوص مددجویان کمیته امداد باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: