به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۲۶۹
|
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان عبور از مشکلات اقتصادی که به واسطه آمریکا ایجاد شده فرا رسیده است.

 به گزارش خبردنا"سید علی احمدزاده در مراسم راهپیمایی موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن شهر یاسوج با گرامیداشت حضور حماسی و پرشور مردم استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۲ بهمن یادآور روز حماسه ملت ایران و روز خروش و قیام مردم علیه طاغوت و آغاز یک دوره جدید حاکمیت الهی بر این سرزمین است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت کشور قبل از انقلاب اشاره کرد و افزود: قبل از انقلاب شاهد بودیم که چکمه‌پوشان آمریکا و اجانب از هیچ ظلم و ستمی بر پیکره این ملت کوتاهی نکردند و سرمایه ملی ما را جلوی چشمانمان به یغما می‌بردند.

وی بیان کرد: ۲۲ بهمن یادآور دوران قبل از پیروزی انقلاب است که سرسپردگان مملکت دستشان به سوی اجانب دراز بود و چشمشان به دست دشمن بود و همه کشور را در اختیار بیگانگان قرار داده بودند.

مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۲۲ بهمن آغازگر یک حکومت توحیدی و الهی در این مملکت و استقلال ایران از سلطه بیگانگان و ایجاد تمدن جدیدی که همه ارکان و شئون مملکت به خود مردم واگذار شد است و امام(ره) انقلابی بر پایه باورها و اعتقادات الهی ایجاد کردند که در دنیا مشابه آن وجود ندارد انقلابی که در راه اعتلای آن خون‌های گرانبهایی تقدیم شد.

احمدزاده با بیان اینکه ۲۲ بهمن آغازگر دورانی است که مردم با اراده خودشان مملکت را اداره کنند، گفت: بر حاکمیت این مملکت ولی‌فقیه که جانشین امام معصوم است قرار دارد که حرفش حرف خدا و ائمه اطهار است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تجربه خود به سفر به یکی از کشورهای همسایه اشاره کرد و افزود: در سفرم به یکی از کشورهای همسایه یکی از مقامات آن کشور به من گفت ما بدون اجازه آمریکا حتی نمی‌توانیم درب یک کارخانه را تغییر بدهیم، اگر ما ولی‌فقیه داشتیم زیر سلطه و سیطره آمریکا نبودیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خطاب به مردم گفت: باور کنیم و اعتقاد داشته باشیم که این کشور آینده‌دار است استکبار جهانی و هم‌پیمانانش به دنبال این هستند که شما را از پیروی از ولایت فقیه ناامید کنند.

وی با بیان اینکه در کشور مشکلات اقتصادی وجود دارد، گفت: دشمن ما را تحریم کرده اما ملت ایران ملت مقاومی هستند و روی پای خودمان، داشته‌ها و توانمندی‌هایمان و اندوخته‌های داخلی از این گردنه سخت عبور خواهیم کرد و مشکلات را به دست همین جوانان حل می‌کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما اراده کردیم کشورمان را خودمان بسازیم و اجازه ندهیم مانند آن دوران دارایی‌هایمان را به یغما ببرند، گفت: به فضل الهی از این گردنه سخت مشکلات اقتصادی که همه به واسطه آمریکا است عبور خواهیم کرد.

مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد گفت: آغاز دوران رفع مشکلات اقتصادی فرا رسیده و من به عنوان فرزند این استان به شما قول می‌دهم ظرف یکسال آینده شاهد تحولات خوبی در زمینه اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان باشیم.

احمدزاده بیان کرد: کارهای بزرگی در استان آغاز شده و آغاز خواهد شد، اشتغال در استان رونق می‌گیرد و جوانان بیکار ما از این وضعیت خارج و صاحب شغل خواهند شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دولت توجه ویژه‌ای به کهگیلویه و بویراحمد دارد و به دنبال تغییر در استان است، پروژه‌های بزرگی که اجرا شده و یا در دست اجرا است بیانگر توجه و نگاه خاص دولت سیزدهم به استان است.

احمدزاده با بیان اینکه استان وارد چرخه جدیدی از تولید و اشتغال شده، گفت: در حال حاضر برای پروژه‌های گاز، نفت و آب اقدامات مهم و بزرگی طراحی و در دست اجرا است.

وی بیان کرد: در حوزه آب، سدهایی حق ما بود اما این حق را به ما ندادند که با تلاش صورت گرفته عملیات اجرایی این سدها آغاز شده است، سد تنگ سرخ در سال ۱۴۰۱ آبگیری و مشکلات آب شهر یاسوج و دشت‌های اطراف حل می‌شود‌، کارهایی هم در دشت امامزاده جعفر و باشت انجام می‌شود.

مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: چند روز گذشته با تکیه بر توان استان و استفاده از ظرفیت ارکان دولتی، نمایندگان مجلس و دستگاه‌ها توانستیم مجوز احداث سد آبریز را علی‌رغم همه مخالفت‌ها اخذ کنیم و از این گردنه سخت عبور کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش برای توسعه و پیشرفت و تحول در استان به شرط حمایت مردم ادامه دارد، از مردم استان می‌خواهم برای اخذ تسهیلات و ایجاد اشتغال به ما مراجعه کنند.

احمدزاده در پایان با بیان اینکه قول می‌دهم ظرف یکی دو سال آینده تحولات زیادی در استان ایجاد شود، خاطر نشان کرد: تا پای جان از هیچ تلاش و کوششی برای عمران و آبادانی استان دریغ نخواهیم کرد

 

نام:
ایمیل:
* نظر: