به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۲۲۷۱
|
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبردنا/ پرویز یزدان پناه در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: متاسفانه ساعاتی پیش از سوی ستاد ملی کرونا اعلام شد که رنگ کرونایی شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه قرمز شده و رنگ کرونایی شهرستان هم بحالت نارنجی درآمده است.

وی با اظهار تاسف از اینکه براساس این آمار اکنون تعداد ۲۴۷ شهر کشور کرونایی شده است، اظهارداشت: از ۹ شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد، ۲ شهرستان رنگ قرمز، یک شهرستان نارنجی و شش شهرستان دیگر زرد کرونایی شده اند.

دبیر ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نشست اضطراری این ستاد در روز شنبه (فردا) بیست سوم بهمن ماه هم خبرداد و خاطرنشان کرد: پیش بینی ما این است با روند کنونی، تعداد شهرستان های رنگ قرمز کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر شود.

یزدان پناه در پاسخ به این سئوال که آیا مدارس تعطیل می شوند یا خیر؟ هم یادآورشد: اگرچه فردا در ستاد کرونا تصمیمات ویژه‌ای باید اتخاذ شود اما بعقیده ما مدارس در تمامی شهرستان های با رنگ قرمز باید تعطیل و به شیوه مجازی مدیریت شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پاسخ به این سئوال که دورکاری کارکنان دولت آیا در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرایی می شود یا خیر؟ هم ادامه داد: ما معتقدیم با تعطیلی مدارس و دورکاری ادارات می توان جلوی روند افزایشی شیوع ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد را گرفت.

یزدان پناه گفت: پیشنهاد ما به ستاد کرونا ، تعطیلی مدارس و دورکاری کارکنان دولت در شهرستان های قرمز استان بوده و فردا نتیجه این پیشنهاد از سوی ستاد کرونای استانی مشخص می شود‌.

دبیر ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که باید تصمیمات سختگیرانه ای باهدف جلوگیری از سیر صعودی مبتلایان به ویروس کرونا در این استان گرفته شود.

یزدان پناه افزود: تمامی تجمعات و دورهمی ها باید در استان برداشته و شلوغی ها در تمامی آیین های تجمعی به حداقل برسد.

https://khabardena.ir/

نام:
ایمیل:
* نظر: