به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۲۷۶
|
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
انتصاب مدیران استانی از حوزه انتخابیه گچساران و باشت در چند روز گذشته به یک موضوع چالش برانگیز تبدیل شده است.

به گزارش خبردنا، روز گذشته و در خطبه های نمازجمعه ، " حجازی " امام جمعه دوگنبدان از نماینده های بویراحمد و کهگیلویه بزرگ می خواهد که در انتصاب مدیران استانی با نماینده گچساران و باشت همکاری کنند.

اما " سیدناصر حسینی پور " نماینده این حوزه انتخابیه در مدت زمان کوتاهی پاسخی قاطعانه به " حجازی" داد و از او خواست در خطبه های نماز جمعه بفکر رفع مشکلات بیکاری و سهمیه های پتروشیمی گچساران باشد.

البته نویسنده اثر " پایی که جا ماند " در این توئیت تاکیدکرد که بزودی برخی از مدیران استانی از گچساران و باشت منصوب می شوند.

امروز و در فضای مجازی لیستی از این مدیران منتشر که البته نمی توان گفت این لیست قطعا مدیران استانی خواهند شد یا خیر اما بهرحال می توان از الان گفت: زنگ انتصاب مدیران گچسارانی در راس هرم مدیریت های استانی بصدا درآمده است.

آنچه در بازار شنیده ها داغ است آقای دکتر امین بابویی برای اداره کل بهزیستی، مهندس حافظی برای اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، آقای عاملی مقدم برای معاونت توسعه استاندار و آقای دکتر مُصلح برای اداره کل امور آب و آقای کاظمیان برای سازمان مدیریت استان نام برده می شود.

البته گفته می شود نیروهای دیگری هم وجود دارند که در این لیست نیامده اند و بر تعداد درخواستی گچسارانی ها برای مدیران ارشد استانی افزوده می شود.

باید منتظر ماند و دید آیا " موحد " نماینده باتجربه کهگیلویه بزرگ و " دکتر روشنفکر " نماینده اخلاق مدار و سختکوش بویراحمد با این لیست ها و اسامی کنار خواهند آمد یا خیر؟

تحلیل گران آکادمیک منطقه ای معتقدند اگر واگذاری شش سازمان مهم عنوان شده به گچسارانی ها صحت داشته باشد بطور حتم باید نمایندگان بویراحمد و کهگیلویه بزرگ منتظر تبعات بسیار سخت و منفی از سوی اردوگاه های حامیان خود باشند.

البته برخی نیز می گویند 90 درصد اسامی ذکر شده در این لیست از حامیان " دکتر تاج گردون " در انتخابات های گذشته و حامی دولت " روحانی " بوده اند که ردصلاحیت آنها از سوی دولت سیزدهم قطعی است.

https://khabardena.ir/

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
باوی و‌دوگنبدان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
0
1
همانطوری که برادر باغیرتم جوابهای کوبنده و به موقع می دهند ما هم می گوییم همین که نیرویی ذات تاجگردون و لیدرهایش را بسناسد و با شجاعت و جسارت از سید ناصر حکایت کند یعنی مردانگی. روی پرونده سازان هم روسیاه می شود و طرفداران سید پاکیها همگی تایید می شوند
درود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
1
1
اصلا مدیران دولت وخود استاندار ونمایندگان ن معلوم دارند چه بلای بر سر استان میارند
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
0
1
امین بابویی از نیروهای تاجگردون است اگر هم انتصاب شود از حمایت تاجگردون می باشد.
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
1
0
سلام
بابکان پور اصلا دنبال پست نیست وگرنه جاهای زیادی بهش پیشنهاددادند
چندین شهرداری دنبال ایشان بودند ولی نپذیرفتند
وطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
0
0
چشم ها را باید شست
چه فرقی داره که کی مدیر کل یا معاون باشه و از کجا باشه.
مهم خدمت هست که انجام نمیشه.
باید از این فضای جغرافیایی بیابیم بیرون
نام:
ایمیل:
* نظر: