به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۲۸۴
|
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
نماینده شهرستان های سه گانه سردسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوع انتصاب مدیران در دولت سیزدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد و سخنان امام جمعه دوکنبدان مرکز شهرستان گچساران واکنش نشان داد.

به گزارش خبردنا/ مهدی روشنفکر ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: امروز مهمترین دغدغه من و همکاران عزیز و بزرگوارم بخصوص جناب آقای حسینی پور رایزنی با وزرای محترم و دیگر مسئولان کشوری برای افزایش بودجه دستگاههای خدمات رسان و رفع بیکاری و اشتغال برای جوانان است.

وی افزود: تعامل و همکاری میان نمایندگان استان با استاندار محترم و دیگر مسئولان جهت رفع محرومیت و توسعه استان با تلاش شبانه روزی در جریان است.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد: نمایندگان دخالتی در عزل و نصب ها ندارند اما حسب وظیفه نظارتی خود و شناختی که از آسیب ها و نقاط ضعف دارند جهت اصلاح و بهبود امور، در صورت نیاز و درخواست وزرا و استاندار محترم نظر مشورتی خواهند داد.

روشنفکر با بیان اینکه استاندار محترم با بررسی شرایط و توجه به اصل شایسته سالاری توسط کمیته انتصابات برای تغییر مدیران و معرفی گزینه های جدید با وزرای محترم رایزنی می‌کنند، اظهارداشت: البته ، حتما استاندار محترم ملاحظات درون استانی و توازن منطقه ای را در انتخاب مدیران ملحوظ نظر خواهند داشت و مجمع نمایندگان هم با نظر استاندار محترم و مجموعه دولت در جهت کمک به توسعه استان همراهی لازم را خواهند داشت.

وی گفت: مجمع نمایندگان خود را در کنار دولت می‌دانند نه مقابل آن، زیرا با تعامل و هماهنگی باید به جنگ مشکلات رفت.

نماینده شهرستان های سه گانه سردسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی با طرح مسائل حاشیه‌ای قصد کاستن سرعت قطار تغییر مدیران و کُند شدن روند رفع مشکلات را دارند و اگر قرار باشد بعد از هر انتصاب عده ای در استان جنجال به پا کنند کمکی به مردم و توسعه استان نخواهد شد.

وی گفت: توقع از رسانه ها و خواص جامعه بخصوص ائمه جمعه و جماعات آن است نمایندگان و مسئولان اجرایی را در این مسیر مهم همراهی نمایند و با امید بخشی به جامعه و دعوت به وحدت زمینه لازم برای پیشرفت استان را فراهم آورند.

https://khabardena.ir/

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
0
0
جناب دکتر فقط به فکر حضرات تامرادی و سرکوهکی باشه بقیه را خوب کنار زدی
دختر لر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
0
0
جناب ....فکر دم خروس رو قبول کنیم یا قسم حضرت عباس؟چرا به شعور مردم توهین می کنید دخالت نمایندگان خصوصا شخص شما اظهر من الشمس هست!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
0
0
ملحوظ نظر؟؟؟
دنا نشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
0
0
درود
اتفاقا چیزی که ملاک نیست شایستگی هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
0
0
اگر پیشرفت مردم ملاک هست پس باید نظرات مردم هم مهمو دخیل باشد
از جناب دکتر پناهی فرماندار دنا شایسته تر و فعال تر و دلسوز تر مردم نبود
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر: