به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۲۲۸۶
|
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۷ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش تقریبی هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از ۲ باب منزل مسکونی در شهر یاسوج مرکز این استان کشف شد.

به گزارش خبردنا به نقل از روابط عمومی شرکت، " جمال معتمدی زاده " افزود: پس از اطلاع همکاران واحد مقابله با برق های غیرمجاز و همکاری نیروی انتظامی، 27 دستگاه ماینر غیرمجاز در 2 نقطه شهری یاسوج کشف و ضبط و در اختیار پلیس اقتصادی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در ارتباط هم 2 نفر شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند، اظهارداشت: با توجه به کاهش نسبی دمای هوا در هفته‌های پیش رو و کاهش ظرفیت تولید نیروگاه برق آبی به دلیل کاهش نزولات آسمانی،از همه مشترکان برق در این استان درخواست می‌شود با رعایت الگو‌های مدیریت مصرف و کاهش مصرف خود به خصوص در ساعت‌های پیک بار، هر گونه مورد مشکوک به استفاده از دستگاه ماینر غیرمجاز را به شماره 121 ، 113 و 114 اطلاع و تا سقف 20 میلیون تومان از پاداش نقدی بهره‌مند شوند.

معتمدی زاده با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف برای کاهش هزینه مصرفی برق هم خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه صنعت برق، ارایه خدمات مطلوب و جلوگیری از خاموشی‌هاي ناخواسته است اما متاسفانه عده‌ای در این شرایط به فکر سود بیشتر هستند و به تولید بیت کوین اقدام می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که استفاده غیرقانونی از برق برای رمزارز‌های غیرمجاز باعث ایجاد نوسان در شبکه برق شده و علاوه بر آسیب به لوازم برقی سایر مشترکان، از دلایل قطعی و ناپايداري برق است.

معتمدی زاده گفت: فعالیت رمزارزهای غیرمجاز نقش موثری در خاموشی‌ها دارد و امیدواریم افراد به این نکته توجه ویژه داشته باشند و البته با هدف کاهش پیک بار شبکه و جلوگیری از خاموشی سایر مشترکان و همچنین مقابله با انشعابات غیرمجاز، اکیپ‌های مختلف این شرکت به صورت مستمر مصرف برق در یاسوج و تمامی نواحی ۹ گانه را رصد می‌کنند.

https://khabardena.ir/

نام:
ایمیل:
* نظر: