به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۳۰۳
|
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
معاون عمرانی استاندار:
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق این استان تمامی شاخصه های مدیریتی دولت سیزدهم را دارد.

به گزارش خبردنا/ " کیامرث حاجی زاده " در آئین کلنگ زنی و افتتاح پروژه های برق در روستای اکبرآباد شهرستان کهگیلویه، اظهارداشت: امسال بویژه در دهه فجر، پروژه های برق رسانی در تمامی شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد در راس پروژه های استان بوده است.

وی با بیان اینکه اعتبارات این پروژه ها ملی و سهم اعتبارات استانی ناچیز است و سازمان برنامه و بودجه خیلی دخالتی در آن ندارد، خاطرنشان کرد: اگرچه آقای استاندار، بنده و نماینده مُحترم در مجلس از وزارت نیرو و شرکت توانیر، هم پیگیری هایی می کنیم  و هم حمایت می کنیم اما جذب این اعتبارات با همت و اراده دکتر معتمدی زاده مدیرعامل شرکت انجام می شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه دکتر معتمدی زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق این استان از مدیران پای کار و پیگیر هستند، یادآورشد:  الحق و الانصاف، آقای دکتر معتمدی زاده از مدیران پای کار و پیگیر در حوزه کاری خود هستند که به نوبه خودم از تلاش های ایشان تشکر می کنم.

حاجی زاده گفت: اگر بخواهیم شاخصه های مدیران دولت جدید را بررسی کنیم قطعا دکتر معتمدی زاده از مدیرانی می باشند که دارای این شاخصه ها نظیر جهادی، انقلابی، پای کار و از خانواده معظم شهدا هستند.

وی با اشاره به برخی مشکلات زیرساختی صنعت برق در شهرستان کهگیلویه، ادامه داد: بخش های چاروسا و دیشموک بهمراه روستاهای اطراف و حتی خود شهر دهدشت در دوران پیک بار دارای نوسانات و اُفت ولتاژ است که این نوسانات و اُفت ولتاژباعث شده به وسایل برق مشترکین خسارات فراوانی وارد شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان کهگیلویه از حیث دما در زمان فصل گرم شبیه به استان خوزستان بوده که هم اکنون پروژه های خوبی در حوزه زیرساختی صنعت برق در این شهرستان درحال اجرا است.

حاجی زاده با بیان اینکه در سفر ریاست جمهوری و پیگیری های دکتر احمدزاده استاندار و دکتر معتمدی زاده مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد، کلنگ پروژه بزرگ خط 2 مداره سرپری – دیشموک بزودی توسط استاندار بر زمین زده می شود، اظهارداشت: اعتبار اجرای این پروژه مهم و حیاتی که مشکلات زیادی از نوسانات و اُفت ولتاژ شبکه های برق در بخش های چاروسا ، دیشموک ، روستاهای اطراف و حتی خود شهر دهدشت را بر طرف می کند 90 میلیارد تومان است.

وی افزود: این اعتبار از سفر ریاست جمهور به استان تخصیص داده می شود و اینها اخبار خوشایندی می باشد که به شهرستان کهگیلویه مرتبط است و البته پروژه های خوبی بزودی در این شهرستان کلنگ زنی می شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از همراهی " حجت الاسلام موحد " نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس یازدهم شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: همراهی های حاج آقای موحد نماینده این حوزه انتخابیه برای اجرای این پروژه ها قابل تقدیر است.

حاجی زاده گفت: بزودی اخبار خوشایندی در حوزه های برق ، آب و راه تقدیم مردم شهرستان کهگیلویه خواهد شد.

https://khabardena.ir/

 

نام:
ایمیل:
* نظر: