به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۳۰۶
|
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، آموزش و پرورش وارد یک برنامه تحولی خواهد شد، گفت: در این برنامه نگاه و نگرش جامع و واقع بینانه ای به مفهوم تحول در آموزش و پرورش می شود

 به گزارش خبردنا" سیدعلی احمدزاده در شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه، ۲ هزار میلیارد تومان قرار است سال آینده در اختیار استان قرار گیرد و این عدد جدای از اعتبارات استانی است، گفت: به همین منظور برنامه تحولی استان در همه بخش ها باید تا ۲۰ اسفنده ماه امسال به دولت ارائه شود.
رئیس شورای آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: یکی از این برنامه ها، برنامه تحولی آموزش و پرورش استان است.
استاندار تاکید کرد: آموزش و پرورش، شورای آموزش پرورش و شورای پشتیبانی آموزش و پرورش استان تلاش کنند برنامه بنیادی و تحولگرا و ویژه طبق ضرورت ها و چالش ها در استان را قبل از زمان اعلام شده ارائه دهند تا در قالب برنامه دولت قرار گیرد.
دکتراحمدزاده بر ایجاد اصلاح، تغییر، نوآوری و تحول با هدف تاثیر و ارتقای تعلیم و تربیت در این برنامه تاکید کرد و گفت: این برنامه تحولی باید همه جانبه بوده و زمینه‌ ها و بسترهای مختلف را شامل شود و بتواند با خروج از روزمرگی، تحول ساختاری ایجاد کند. 
استاندار با بیان اینکه، باید برنامه محور به مسائل آموزش و پرورش توجه شود، تاکید کرد: بسترهای قابل تحول در آموزش و پرورش تا زمان اعلام شده در این طرح ارائه گردد تا در برنامه دولت لحاظ شود.
استاندار ابراز داشت: شورای آموزش و پرورش استان با تفکر تحولی و بنیادین و با استفاده از نیروهای فکری، کارآمد و زبده تعلیم و تربیت این سند و یا برنامه را تدوین نموده تا بر مبنای آن تغییرات ایجاد شود. 
استاندار، امکانات برای تحول محتوایی در آموزش و پرورش را لازم و ضروری دانست و افزود: عمران و زیرساخت ها، جاده، شغل و آب مهم است اما مبنا آموزش و پرورش، حرفه و تعلیم و تربیت است که با ایجاد تحول به تبع آن در دیگر حوزه ها هم تحول ایجاد می شود. 
رئیس شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: آموزش و پرورش دارای شأنیت و وجاهتی بالا بوده و همه امور آن در اولویت است و به دلیل اهمیت نظام آموزش، فرهنگ و تعلیم و تربیت همه مسائل آن را مطرح می کنم و مصرانه پیگیر خواهم بود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: هوشمندسازی مدارس کار فوق العاده مهمی است که آموزش و پرورش باید پیگیر آن باشد.
احمدزاده با تاکید به توجه بیشتر به مسئله آموزش ها در مناطق حاشیه نشینی، گفت: همه باید تلاش کنیم تا مشکلات در این مناطق کمتر شود

نام:
ایمیل:
* نظر: