به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۳۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
مدیر مرکز بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد بازگشایی مدارس در این شهرستان عامل افزایش آمار مبتلایان به کرونا است.

" محمد یزدان پناه " در گفت و گو با خبردنا گفت: با بازگشایی مدارس، متاسفانه آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان بویراحمد افزایش یافته و این آمار روزانه سیر صعودی دارد.

وی با تاکید براینکه مدارس شهرستان بویراحمد تا زمان عادی شدن شرایط باید تعطیل شود، اظهارداشت: متاسفانه دانش آموزان عامل اساسی انتشار شیوع ویروس کرونا در بین خانواده های خودشان شده اند.

مدیر مرکز بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شیوع ویروس کرونا در جامعه اکنون از سوی مهدهای کودک و مدارس به خانواده ها انتقال و اغلب والدینی که اکنون گرفتار این ویروس شده اند بدلیل بازگشایی مهدهای کودک و مدارس بوده است.

یزدان پناه از رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در اغلب مهدهای کودک و مدارس شهرستان بویراحمد هم اظهار نگرانی کرد و یادآورشد: طبق آخرین برآوردهای صورت گرفته، پروتکل های بهداشتی زیر 85 درصد در مدارس و مهدهای کودک شهرستان رعایت می شود.

وی از ورود شهرستان بویراحمد به پیک کرونا هم خبرداد و تصریح کرد: متاسفانه بدلیل افزایش آمار مبتلایان به کرونا اکنون با پیک کرونا در شهرستان بویراحمد روبرو هستیم و معتقدیم باید تمامی مراکز تجمعی نظیر مهدکودک ها و مدارس تعطیل شوند.

مدیر مرکز بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: والدین باید دقت های لازم را داشته و هرگاه خود و یا فرزندان شان علائم سرماخوردگی را داشتند اقدام به قرنطینه نمودن در منزل شخصی خود بکنند.

به گزارش ایلنا، بیش از 70 هزار دانش آموز در شهرستان بویراحمد مشغول به تحصیل هستند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: