به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۲۳۱۵
|
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
چهارم آبان ماه امسال، " سیدعلی احمدزاده" استاندار کهگیلویه و بویراحمد حوالی ساعت 10 صبح اقدام به انتصاب سرپرست های سیاسی و اقتصادی خود کرد.

خبردنا - نامه وارده/ در آن روز، "سید جواد هاشمی" چهره شناخته شده وزارت کشور که برای رسیدن در این جایگاه، پلکانی مسیر را طی کرده بود و بدرستی هم در این جایگاه منصوب شده بود مسوولیت حوزه سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد را بعهده گرفت.

" سیداحسان عسکری " هم که درس اقتصاد را بخوبی خوانده در جایگاه سرپرستی اقتصادی استانداری این استان منصوب شد.

روز نخست که " سیدجواد " داستان ما منصوب شد همه او را گزینه معرفی شده " موحد " نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس یازدهم نامیدند.

115 روز از آن روز می گذرد و اکنون شنیده می شود جریان مخوفی بدنبال حذف " سیدجواد هاشمی " سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فرزند شایسته کهگیلویه اس.

شرایط نگران کننده ای بر حوزه سیاسی استان در ابتدای راه دولت سیزدهم در این ارتباط حُکمفرما شده و ادامه این روند بطورحتم نگرانی های بعدی را در استانی با رنگ و لعاب قومیتی بدنبال خواهد داشت.

" هاشمی " از جنس وزارت کشور و مُتخصص حوزه سیاسی و امنیتی بوده و البته خط مشی سیاسی او در 40 سال گذشته هم بر همگان هویدا و آشکار است.

سوال اینجاست " سیدجواد " در اینمدت چکار کرده است که جریانی مخوف که اساسا در جایگاه تصمیم گیری هم نیستند ، قصد برهم زدن آرامش استان آرام کهگیلویه و بویراحمد را دارند؟ 

شنیده ها از تلاش تاسفبار شبانه روزی این جریان مخوف برای " عزل هاشمی " حکایت دارد و بنظر می رسد شابسته نیست دکتر احمدزاده استاندار آرام و متین کهگیلویه و بویراحمد در برابر این جریان مخوف، یا سکوت پیشه کند یا تسلیم شود چرا که اگر اینگونه بشود باید از الان آمادگی عزل خود را هم از سوی این جریان مخوف تا قبل از انتخابات دوازدهم مجلس داشته باشد.

از سویی " آرمان بیگلری " رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی  در انتخابات ریاست جمهوری در پیامی کوتاه از " سید جواد هاشمی " سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به " سرباز مردم و نظام" یاد می کند و از " می خواهد بماند." 

" بیگلری " که مسوولیت دستیار ویژه ای " دکتر مهدی روشنفکر " نماینده جریان ندای وحدت در حوزه اتتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون را هم برعهده دارد در این پیام کوتاه به " سیدجواد هاشمی " چنین گفته است:

سرباز مردم و نظام بودن و ماندن کار سخت و پر هزینه ای است، مخصوصا جایی که باندهای سیاسی بدنبال سرباز بگیری و استیلای مطلق بر سرنوشت توده مردم و احیاء نظام طبقاتی ارباب رعیتی حزبی هستند... سرباز مردم بمان."

حال بنطر می رسد انتصاب معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد پشت پرده های خطرناکی دارد که گفته می شود جریان مخوف از هم اکنون برای انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی در حال برنامه ریزی بر روی این مُهره حساس وزارت کشوری هستند.

اگر استاندار کهگیلویه و بویراحمد نتواند از سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی خود صیانت و محافظت کند از هم اکنون باید منتظر یک آشوب و بلوا در انتخابات آینده خانه دوازدهم ملت در استان باشد چرا که خروجی و نتیجه تَحرکات کنونی جریان مخوف در انتخابات 1402 آشکار و هویدا می شود.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
3
0
شما که تا روز اخرمخالفش بودین
دهدشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
0
1
استاندار چطور از یک‌فرد غیر بومی اصلا ح طلب و با مدرک‌بهداشت برای معاونت عمرانی حمایت می کند ولی از فرزند استان‌حمایت نمی کند.
چه منافع مالی پشت‌پرده است؟
نام:
ایمیل:
* نظر: