به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۲۳۳۰
|
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
نماینده شهرستان های سه گانه سردسیری:
نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد که همانند گذشته برای کمک رانی به زلزله زدگان سی سختی کوتاهی نخواهد کرد.

به گزارش خبردنا، " مهدی روشنفکر " در دیدار با زلزله زدگان شهرستان دنا با تقدیر از تمامی تلاش های صورت گرفته برای کمک به زلزله زدگان این شهرستان، اظهارداشت:  به عنوان خادم شما در مجلس شورای اسلامی برای دفاع از حق زلزله زدگان فریادها زدم تا جایی که بیش از ۳۰ نماینده مجلس را در ایام زلزله به شهر سی سخت آمدند تا در بین شما،  مشکلات و مسائل زلزله زدگان را دنبال کنند.

وی با اشاره به سفر بسیاری از مسوولان کشوری و لشکری در جمع زلزله زدگان شهرستان دنا، خاطرنشان کرد: معاون اول ریاست جمهوری و همین طور خیلی از وزرا و  معاونین را به شهر سی سخت  آوردیم تا از نزدیک مشکلات را  رصد کردند و تصمیمات خوبی برای عمران و آبادانی شهر سی سخت که مرکز اصلی وقوع زلزله بود اکنون در حال انجام است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس یازدهم شورای اسلامی گفت: تا جایی که بتوانیم برای خدمت به مردم زلزله زده این شهرستان کوتاهی نخواهیم کرد به طوری که  خوشبختانه برای  اولین  بار، به غیر از اعتباراتی که تحت عنوان اعتبارات حوادث و حوادث غیر مترقبه به چنین مناطقی تخصیص داده می شود اکنون ردیف ویژه اعتباری با کمک نمایندگان مجلس و با توجه به اینکه در کمیسیون تلفیق عضو بودیم برای شهرستان دنا تصویب شده است.

روشنفکر، اعتبار تخصیص یافته بغیر از ردیف اعتباری حوادث و حوادث غیرمترقبه به شهرستان دنا را ۳۰۰ میلیارد تومان عنوان و یادآورشد:احتمال دادیم در جاهایی بودجه درست تقسیم نکرده و عدالت رعایت نشده باشد که برای منظور نیز بودجه ای جدا از بودجه  سفر ریاست  جمهور و هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان دنا مصوب شده است.

وی گفت: در سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از شهرستانهایی که به صورت ویژه اعتبارات خوبی برای آن در نظر گرفته شد شهرستان دنا بود که ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار فقط برای جاده یاسوج به  سی سخت مُصوب و ۵۰ میلیارد تومان هم برای بیمارستان شهرستان دنا تخصیص داده شد.

نماینده شهرستان های سه گانه سردسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: آن چنان در مجلس فریاد زدم که در ایام  زلزله و در یک روز شاهد بودم در سالن شهید پاکباز بیش از ۱۰ میلیارد تومان فقط  اجناس و مواد غذایی وارد شده بود و در یک اقدام دیگر هم پنج میلیارد تومان از شورای شهر تهران برای کمک به شهرداری در قالب وسائل نقلیه کمک گرفتیم.

روشنفکر باتاکید براینکه نمی خواهم بگویم که کمبودها، مشکلات و محرومیت ها وجود ندارند، اظهارداشت: می خواهیم بگوئیم این مشکلات و کمبودها نسبت به قبل از انقلاب بسیار کمتر شده و اکنون به سربلندی و خودکفایی رسیده ایم که باید پذیرفت دنیا از عظمت ایران اسلامی مُتحیر مانده است.

به گردشگری دنا توجه نشده است

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: همانطور که رهبری انقلاب فرمودند مسئولان  باید روشنگری کنند و خدماتی که نظام  ارائه می دهد را برای مردم بازگو کنند، مسوولان نیز باید مردم خدماتی که صورت می‌گیرد را با خدمات  قبل از انقلاب مقایسه نموده تا مردم و نسل کنونی بدانند این انقلاب چه امکانات و خدماتی به مردم ارائه داده است.

روشنفکر به  وضعیت گردشگری شهرستان دنا و سهر سی سخت مرکز این شهرستان در حوزه گردشگری اشاره و خاطرنشان کرد: به حوزه گردشگری در این شهرستان خوب توجه نشده درحالی که می شود شهر سی سخت را به قطب گردشگری کشور تبدیل نمود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
انگور پرور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
جمع کن بس است را
نام:
ایمیل:
* نظر: