به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۳۴۱
|
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: مصدوم سانحه تصادف هنگام انتقال به بیمارستان و حین انجام اقدامات درمانی شروع به بی احترامی و ضرب و شتم کارشناس اورژانس می‌کند و با چاقو به دو سه جای بدن ضربه وارد می‌کند.

به گزارش خبردنا، سهیل سلطانی با اعلام این خبر گفت: در ماموریتی که شب گذشته مبنی بر وقوع تصادف در منطقه به پایگاه کوهین اعلام شد، کارشناسان پایگاه کوهین جهت پوشش ماموریت تصادف به آدرس اعلام شده اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین ادامه داد: کارشناسان پایگاه کوهین پس از رسیدن به آدرس اعلام شده، جهت انجام معاینات و آسیب‌های احتمالی به بررسی مصدوم پرداختند که با پرخاشگری مصدوم و اطرافیان وی مبنی بر عدم نیاز به انتقال مصدوم به بیمارستان مواجه شدند.

وی عنوان کرد: در پی این برخورد، کارشناسان اورژانس اعلام می‌کنند که لازم است مصدوم به علت آسیب وارد شده به بیمارستان منتقل شود که در حین انتقال و داخل آمبولانس اقدام به ضرب و شتم مامور اورژانس می‌کند.

این مسئول ادامه داد: کارشناس اورژانس به دلیل آسیب‌های وارد در بیمارستان جهت انجام اقدامات درمانی به دنبال ضربات چاقو در بیمارستان بستری می‌گردد.

سلطانی گفت: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین ضمن محکوم کردن این حادثه، اعلام می‌کند بی شک پاسخ زحمات کارشناسان فوریت‌های پزشکی که در شرایط مختلف با جان و دل در کنار هم وطنان عزیز هستند، چنین رفتارها و برخوردهایی نیست.

نام:
ایمیل:
* نظر: