به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۳۴۸
|
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج :
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید که برای قلع و قمع نیروهای مخالف خود به دانشگاه نیامده و دست همه همکاران خود برای ادامه کار می فشارد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " محمد غلام نژاد " در آئین اداری احترام خود به شهدای گمنام یاسوج، اظهارداشت: امروز روز برگشت آرامش به دانشگاه است، من نیامده ام که با کسی برخورد کنم، انتقام بگیرم، یا کینه توزی کنم و قلع و قمع کنم.

وی گردش و تغییر مدیران در هر دولتی را یک اتفاق نیکو دانست و خاطرنشان کرد: خوبی نظام جمهوری اسلامی این است که گردش نخبگان در آن اتفاق می افتد، من این خدمتگزاری را به عنوان مسئولیت می دانم، مدیریت نیست.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: همه کسانی که در دانشگاه خدمت می کنند سرمایه انسانی دانشگاه هستند، دانشگاه قائم به همین نیروهای انسانی توانمند است، ما با هم برادر هستیم. جناح بندی، مرزبندی، طایفه گرایی را کنار بگذاریم و در محیطی آکادمیک برای توسعه دانشگاه قدم برداریم.

غلام نژاد گفت: بنده یک نفر هستم و دست همه را برای همکاری می فشارم. هیچ هدفی جز خدمت و توسعه و پیشرفت دانشگاه ندارم، روز معارفه من زمانی خواهد بود که کارنامه من در کنارم باشد و مردم آن را قضاوت کنند.

وی تاکیدکرد: همه ما در محضر شهدا هستیم، مدیون شهدا هستیم، شهدا همه جان خود را برای حفظ جان و مال و ناموس این کیان دادند، ما هم باید در جهت پیش برد اهداف انقلاب اسلامی گام برداریم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: به دلیل وجود بیماری کرونا و سویه اومیکرون مراسم تودیع و معارفه برگزار نخواهد شد، فقط آیینی بصورت خیلی مختصر برای قدردانی از زحمات رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: