به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۲۳۵۸
|
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
فرماندار خبرداد:
فرماندار گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی یک هفته ای مدارس مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و همچنین مهدهای کودک از امروز یکشنبه یکم اسفندماه تا پایان هفته جاری در این شهرستان بدلیل قرمز شدن رنگ کرونایی خبرداد.

به گزارش خبردنا/، " روانبخش دیهیم " در نشست ستاد مقابله با کرونا گچساران افزود: به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی از سوی برخی افراد، وضعیت کرونا در این شهرستان از نارنجی به قرمز تغییر یافته و شرایط نگران کننده ای از آمار مبتلایان و مرگ و میرهای احتمالی در گچساران وجود دارد.

وی با تاکید براینکه برای حفظ جان و سلامت مردم باید نظارت‌ها بر همه اماکن عمومی از جمله بازار شدت می یابد، اظهارداشت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تزریق واکسن کرونا ضروری است.   

فرماندار گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعطیلی باشگاه های ورزشی در گچساران به دنبال قرمز شدن وضعیت کرونایی در این شهرستان، خاطرنشان کرد: انتظار می رود باشگاه داران در این شرایط با هدف مقابله با این ویروس همکاری های لازم را داشته باشند.

دیهیم گفت: بدون همکاری مردم عبور از پیک جدید کرونا امکان پذیر نخواهد بود و مردم سعی کنند تجمعات غیر ضروری را کاهش دهند و از برگزاری مجالس شامل ترحیم و عروسی و همچنین تجمع‌های غیرضروری خودداری کنند. 

وی با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ۲۲۹  نفر در شهرستان گچساران بر اثر ویروس کرونا جان باخته اند، ادامه داد: هم اکنون بیش از ۱۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های این شهرستان بستری و ۲۹۴ نفر در قرنطینه خانگی هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: