به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۳۷۰
|
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
 با حضور مسئولان کشوری و استانی، مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

خبردنا/ "منوچهر فتاحیان"، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم، ساماندهی ۹ گلزار شهید با ۱۶ مزار، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به جامعه ایثارگری، صدور ۲۳۰ پروانه کسب، ثبت ۳۳۵ شغل، ثبت بیش از۳۰۰ دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، معرفی ۵۹۱ نفر جهت تسهیلات مسکن به بانک ها و واگذاری ۱۰۴ هزار کارت اعتباری را از مهمترین اقدامات دوران ۴ ماهه مدیریت خود عنوان کرد.

مدیرکل جدید بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

همچنین سید جواد هاشمی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد مهد ایثار، رشادت و از خودگذشتگی است و و در همه صحنه‌ها و عرصه ها نشان دادند در پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی و از هیچ چیزی دریغ نکردند.

وی افزود: با وجود نداشتن امکانات اما جوانان و رزمندگان این استان خود را راهی جبهه‌های جنگ ۸ ساله دفاع مقدس شدند تا امروز شاهد امنیت و آرامش در سطح کشور باشیم.

هاشمی با اشاره به حادثه خودسوزی فرزند شهید برازیده طی مهر ماه سال جاری در یاسوج اظهار کرد: این حادثه باعث تکدر خاطر همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و جامعه ایثارگری شد و آقای فتاحیان سرپرست بنیاد شهید در زمانی که این حادثه رخ داد مسئولیت این نهاد را بر عهده گرفت که التهابات و نگرانی هایی در بین مردم، جامعه ایثارگران و مسیولان وجود داشت، آقای پارسیان نژاد مدیرکل جدید نیز وارث خون شهید است که مسئولیت او نسبت به قشر ایثارگر، جانبازان و خانواده شهدا بیشتر است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه کار سیاسی در بنیاد شهید خیانت است، خاطرنشان کرد: با چنین قشری سیاسی برخورد کردن پسندیده نیست بلکه حرام شرعی است، نگاه قومی و قبیله ای و سردسیری و گرمسیری نباید به جامعه ایثارگری شود.

هاشمی تصریح کرد: مسئولیت ها ماندگار نیست بلکه مهم این است که بتوانیم خدمت به مردم کنیم به امانت دار خوبی باشیم.

وی ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد پراکنده و سخت گذر است که با وجود خدمات انقلاب اسلامی در سطح این استان برخی از گلزارهای شهدا هنوز جاده دسترسی ندارند و ساماندهی نشدند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مسکن و اشتغال جامعه ایثارگری استان در اولویت کاری باشد، با مصوبه دولت جهت تبدیل وضعیت جامعه ایثارگری اقدامات خوبی انجام شده اما برخی از دستگاه ها هنوز به طور کامل این مصوبه را اجرایی نکردند که انتظار داریم مساعدت لازم را در این خصوص داشته باشند و امیدواریم در زمینه درمان ایثارگران توجه لازم صورت گیرد.

مدیرکل جدید بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

مدیرکل جدید بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

مدیرکل جدید بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

مدیرکل جدید بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

گفتنی است که در پایان این مراسم از زحمات ۴ ماهه "منوچهر فتاحیان"، سرپرست بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و "رضا پارسیان نژاد" به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان معرفی شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: