به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۳۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر رفع مشکلات اولیه پروژه موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خبر داد

 به گزارش خبردنا" کیامرث حاجی‌زاده در کمیته فرهنگی و یادمان‌های دفاع مقدس استان، اظهار داشت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهدا امامزادگان ما هستند و در جمهوری اسلامی هر چه داریم به برکت خون شهدا است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهدا کسانی بودند که از بالاترین هستی خود یعنی جانشان برای ثبات، آرامش، امنیت و توسعه کشور گذشتند و چنین افرادی در هر فرهنگ، دین و جامعه‌ای دارای جایگاه ویژه‌ای هستند، افزود: ما هر چه داریم از شهداست و باید مدیران ما در اجرای برنامه‌های مربوط به شهدا پیش‌قدم باشند که حتی نیازی به برگزاری این نشست‌ها نباشد.

وی با اشاره به اینکه از طریق یادمان‌های دفاع مقدس می‌توانیم نسل جوان را با انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پیوند دهیم، گفت: در دوران دفاع مقدس، دشمنان به خاک و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران حمله کردند و شهدا جانشان را فدا کردند تا انقلاب اسلامی را حفظ کنند.

حاجی‌زاده خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با بیان اینکه باید در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های مربوط به دفاع مقدس آتش به اختیار عمل کنیم، یادآور شد: ظرف دو ماه آینده، کل جاده‌های دسترسی یادمان‌های شهدای گمنام در استان ساماندهی و مشکلات آب، برق و گاز یادمان‌های شهدای گمنام برطرف شود.

وی خواستار برگزاری جلسات در شهرستان‌ها برای برطرف شدن مشکلات یادمان‌های شهدای گمنام شد و ابراز کرد: مخابرات و اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در هر جایی که نیاز است، زیرساخت‌های فیبر نوری را فراهم کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سال گذشته دولت کمک‌های خوبی برای ساماندهی یادمان‌ شهدای گمنام یاسوج در تپه نورالشهدای این شهر انجام داد و برای تکمیل این پروژه نیز کمک می‌شود.

حاجی‌زاده به پروژه موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اشاره داشت و بیان کرد: مشکلات اولیه این پروژه پس از کش و قوس‌های فراوان برطرف شد و اعتبار خوبی نیز برای آن در نظر گرفته شده و تلاش می‌کنیم از دیگر محل‌ها اعتبار جذب کنیم.

حاجی‌زاده با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی، باید هر درخواستی که در بحث یادمان‌ها و موزه دفاع مقدس استان دریافت کردند را انجام دهند، گفت: یادمان‌ شهدای گمنام سوق نیز باید هر چه سریع‌تر از این غربت و مظلومیتی که دارد بیرون آمده و ساماندهی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با یادمان شهدای گمنام لوداب نیز اضافه کرد: تلاش می‌کنیم در اعتبارات سال ۱۴۰۱ این یادمان را در نظر بگیریم ضمن اینکه زیرساخت‌های اولیه آن باید ظرف دو ماه انجام شود و بخشدار لوداب نیز پیگیری لازم را انجام دهد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: