به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۳۸۲
|
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
طی حکمی:
فارماشیمی با بهره‌مندی از مدیران مجرب و توانمند اقدام به تولید محصولات جدید و باکیفیت نموده که در داخل و خارج از کشور توزیع می‌شود.​​​​​​​

خبردنا: با حکم مدیرعامل بیمه سلامت ایران کشور، پزشک هم استانی به عنوان مدیرعامل شرکت داروسازی فارماشیمی منصوب شد.

به گزارش "خبردنا"، دکتر محمدمهدی ناصحی مدیرعامل بیمه سلامت در حکمی «دکتر محمدرضا نیکبخت» را به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت داروسازی فارماشیمی منصوب کرد.

دکتر نیکبخت از پزشکان و فعالان سیاسی و اجتماعی شناخته شده استان است که سابقه ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و دانشگاه علوم پزشکی لرستان را در کارنامه کاری خود دارد.

فارماشیمی در سال ۱۳۳۵ با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بانام تجاری لابرانو (Labranoe) فعالیت خود را با تولید محصولات داروئی، آرایشی و بهداشتی در منطقه امیرآباد تهران آغاز نمود و در سال ۱۳۴۳ با انتقال به سایت جدید در زمینی به مساحت ۱۷۵۰۰ مترمربع شروع به تولید محصولات نمود که پس‌ازآن فارماشیمی در اسفندماه سال ۱۳۷۸ توسط سازمان بیمه سلامت (بیمه خدمات درمانی سابق) خریداری شد.

فارماشیمی با بهره‌مندی از تیم مجرب، سیاست‌های بهبود کیفیت، افزایش رقابت‌پذیری با محصولات مشابه خارجی، صادرات و اخذ استانداردهای GMP از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توانسته است ضمن اخذ رضایت مشتری جایگاه مناسبی در صنعت دارو به‌دست آورد.

فارماشیمی با بهره‌مندی از مدیران مجرب و توانمند اقدام به تولید محصولات جدید و باکیفیت نموده که در داخل و خارج از کشور توزیع می‌شود.​​​​​​​

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جلیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
0
1
تبریک تبریک تبریک تبریک
نام:
ایمیل:
* نظر: