به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۳۸۶
|
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به مناسبت روز مهندس با استاندار کهگیلویه وبویراحمد دیدار و گفتگو کردند.

 به گزارش خبردنا/در این دیدار ارائه گزارشی در خصوص آخرین اقدامات و فعالیت های تحت مدیریت این مجموعه و بیان خواسته های جامعه نظام مهندسین ساختمان استان ارائه شد.
این دیدار با حضور کیامرث حاجی زاده معاون امور عمرانی، عیسی شهامت مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها، بیژن حسن پور مدیرکل دفتر فنی و عبدالعزیز تقی زاده مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری برگزار شد. 
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار با تبریک روز مهندس زادروز دانشمند بزرگ ایرانی «خواجه نصیرالدین طوسی» بر بالا بردن کیفیت خدمات مهندسی و نظارت عالیه بر حسن اجرای آن در حوزه ساختمان و عمران تاکید کرد.
سیدعلی احمدزاده، تشدید نظارت ها و جدیت در نظارت عالیه بر مقررات ملی ساختمان به منظور اطمینان از ایمنی جان مردم را فوق العاده مهم دانست.
 استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: جامعه مهندسین بیش از پیش فعال و با انگیزه در کنار مردم باشند.
وی با بیان اینکه، ایراداتی در زمینه کیفیت ساخت و سازها وجود دارد تاکید کرد: باید چاره اندیشی شود.
وی اظهار داشت: همه جانبه پشتیبان و حامی جامعه نظام مهندسی استان هستم و از جهتی هم باید با جدیت و حس مسئولیت پذیری پای کار باشند. 
وی بر تعامل و همکاری بیشتر بین سازمان نظام مهندسی ساختمان با معاونت عمرانی استانداری، دفتر فنی، دفتر امور شهری، اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری ها و دیگر دستگاه های مرتبط استان تاکید کرد.
احمدزاده گفت: انتظار است در این عرصه تنها انگیزه مادی نباشد و حس انسان دوستی و ارائه خدمت به مردم مبنا قرار گیرد.
استاندار بر جلوگیری از گسترش هرگونه تخلف یا تخلفات ساختمانی به عنوان یک نگرش و برنامه عملی و همچنین به خود مراقبتی و خود نظارتی در این حرفه مهم و فنی تاکید کرد. 
وی اهمیت طراحی، نظارت و اجرا توسط مجریان در حوزه نظام مهندسی را بسیار مهم و ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و گفت: نظام مهندسی استان مدافع حقوق مردم باشد و استفاده از ظرفیت جامعه مهندسین در طرح ها و پروژه های عمرانی مد نظر است.
دکتراحمدزاده خاطرنشان کرد: با توجه به حادثه خیز بودن منطقه، رویکردها و نوآوری ها در فرآیند ساخت و سازهای نظام مهندسی ساختمان استان مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
استاندار با اشاره به اینکه با جان و مال مردم سرو کار دارید جای اشتباه در نظام ساخت و ساز وجود ندارد، تاکید کرد: آموزش های ضروری و ارتقای دانش فنی در این بخش باید مورد توجه بوده و کارها به اهل آن واگذار شود.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: