به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۳۸۷
|
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی روز " ملی مُهندس " را به تمام مهندسان بویژه همکاران خود در این صنعت تبریک گفت.

به گزارش خبردنا/ " جمال معتمدی زاده " در پیام تبریک روز " ملی مُهندس " آورده است:

پنجم اسفندماه، زادروز دانشمند بزرگ ایرانی، حکیم خواجه نصیرالدین طوسی، روز مهندس نامگذاری شده است، همان شخصیتی که باید از وی به عنوان پایه گذار عصر نوین علم و تکنولوژی ایرانی نام برد. مناسبتی ارزشمند برای بزرگ‌داشت جایگاه مهندسی است.

پیشرفت، عمران و آبادانی میهن عزیزمان ایران اسلامی، در سایه تلاشِ مردان و زنان خستگی ناپذیری است که با عزمی راسخ و همتی بی‌مانند، محرومیت را از چهره هم‌وطنانمان در دوردست‌ترین نقاط کشور زدوده‌اند و اُمید به آینده‌ای پر عزت و افتخار را در دل‌های آنان زنده کرده‌اند.

مُهندس در اندیشه و تاریخ ارزنده ایران اسلامی یادآور و تداعی کننده ابتکار، نوآوری و خلاقیت است که زمینه‌ساز رشد و مُحرک موتور پیشرفت کشور خواهد بود و شایستگی و توانمندی مهندسان ایرانی، امروز در جهان بر کسی پوشیده نیست.

بی‌شک مُهندسان، آفرینندگان دنیای مدرن و فناورانه امروزند که به‌سبب خلاقیت، ابتکار و نوآوری در عرصه اندیشه، باعث پیشرفت و سازندگی در کشور عزیزمان ایران هستند.

 مُهندسان به عنوان سرمایه تخصصی کشور، قادرند با بهره مندی از توانمندی های خود در عرصه‌های علمی، جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار یاری کنند.

در این میان، تلاش همکاران مُتخصص و مُتعهد در صنعت آب و برق در نبردهای نابرابری که از سوی دشمنان این مرز و بوم به ملت و کشورمان تحمیل شده‌است و چون کوهی استوار در برابر ناهمواری‌ها و ناملایمات ایستاده‌اند تا لبان تشنه‌ای را سیراب نموده یا چراغی بر خانه‌ای بیافروزند، نشان از عشق بی‌پایان آنان به کشور ، ملت فهیم و قدرشناس و ایمان راسخ به خداوند متعال دارد.

نیروی دانش، ایمان و اراده همواره ما را یاری خواهد داد تا گام‌های استوارتری در راه خدمت به مردم حق‌شناس، توسعه پایدار کشور و رضایت پروردگار متعال برداشته و گوشه‌ای از استقامت و وفاداری ملت سرافرازمان را جبران کنیم و نور امید به نظام سربلند جمهوری اسلامی را در دل آنان افروخته‌تر سازیم.

«روز ملی مهندس» فرصت مُغتنمی است تا از زحمات بی‌شائبه و ارزشمند تمامی مهندسان سختکوش و بی ادعای سرزمین ایران قوی و قدرتمند، تقدیر تموده و صمیمانه این روز ملی را تبریک گفته و توفیق روزافزون همه مهندسان مان را در اعتلای فرهنگ و ارزش های اسلامی از درگاه ایزد منان خواستارم.

 

جمال معتمدی زاده 

رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق و 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد 

پنجم اسفندماه 1400 

نام:
ایمیل:
* نظر: