به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۲۳۹۰
|
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج: سه بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبردنا/ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۳ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به هزار و ۶۹ نفر رسید.

محمد غلام نژاد افزود: هم اکنون ۱۹۱ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۰۳ نفر مبتلای قطعی و ۱۴ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۸۹ هزار و ۲۴۲ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

غلام نژاد اضافه کرد: از ۵۸۲ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های یاسوج و دهدشت که شامل تست‌های PCR و رپید تست، حدود ۵۲ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: مهمترین راهکار برای کنترل پاندمی ویروس کرونا آگاهی و همکاری و مشارکت مردم است؛ همچنین مردم باید در نظر داشته باشند که کاهش حضور در تجمعات، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، تهویه مناسب، بهداشت شخصی، عدم حضور در مراکز پرخطر و انجام واکسیناسیون نقش مهمی در مدیریت و کنترل بیماری کرونا دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: