به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۲۳۹۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۰
پارسیان نژاد افزود: این نظام مردمی برای بالنده‌تر شدن نیاز به مردمی دارد که در تولید پیام و محتوا پیشگام باشند و بتوانند از مسئولین نظام جمهوری اسلامی مطالبه‌گری لازم را داشته باشند.

 خبردنا : مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر جایی که نیاز باشد دست خبرنگاران را به گرمی می‌فشاریم تا از ما به‌عنوان مسئولان مطالبه‌گری‌های لازم را به عمل بیاورند.

به گزارش " خبردنا "  ، " رضا پارسیان‌نژاد " در نشست با هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه استان، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در دفاع از کشور و حفظ آرامش و امنیت مردم جز استان‌های پیشگام در کشور بوده است‌.

وی با بیان اینکه این استان ۱۸۸۰ شهید به انقلاب تقدیم کرده است، گفت: تعداد ۶۷ جانباز ۷۰ درصد به بالا، تعداد ۳۱۷ آزاده و به طور کلی بیش از 10 هزار جانباز در استان داریم. که این آمارها متغیر و در حال افزایش است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مردم استان ما مردمی غیور، سلحشور و انقلابی هستند نسبت به جمعیت در دوران دفاع مقدس مقام اول حضور در جبهه‌های جنگ را داشته، اظهار داشت: بعد از هشت سال دفاع مقدس هر جا که نیاز به حضور مردم در کشور احساس می‌شد مردم استان ما به صحنه آمدند و به‌عنوان پشتوانه قوی همواره، همراه نظام بودند.

پارسیان نژاد افزود: این نظام مردمی برای بالنده‌تر شدن نیاز به مردمی دارد که در تولید پیام و محتوا پیشگام باشند و بتوانند از مسئولین نظام جمهوری اسلامی مطالبه‌گری لازم را داشته باشند.

وی گفت: جامعه‌ای که شفاف باشد و امکان پاسخ‌گویی به مطالبات مردمی را بیشتر فراهم‌کند مسلماً جامعه‌ای موفق‌تر و بالنده‌تر خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رقبای بسیار جدی در جبهه مخالف در حال تلاش برای مقابله با ارزش‌ها، آرمان‌ها و اعتقادات این نظام هستند عنوان کرد: امروز جنگ، نبرد روایت‌هاست و چیزی که ضرورت دارد تا به مردم منتقل شود ارزش‌های دفاع مقدس است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر خودمان روایتگر خوبی از اررش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس نباشیم، دیگران در جبهه مخالف این ارزش مهم را آنگونه که مدنظر خودشان است روایت خواهند کرد.

وی در این نشست به پیام‌های عاشورا اشاره کرد و گفت: پیغام عاشورا دو مطلب داشت یکی خود حماسه‌ای بود که حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران با وفایشان خلق کرده‌اند و مطلب دیگر نقشی بود که حضرت زینب (س) بر عهده داشتند و روایتی بود که ایشان از آن حماسه به وجود آورده‌اند. که لازم است امروزه ما نیز باید بر همین اساس فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهیم.

پارسیان نژاد به مأموریت بنیاد شهید و وظیفه سخت و سنگینی که بر اساس ابعاد و وسعت فعالیت‌هایش یکی از گسترده‌ترین مجموعه کاری را انجام می‌دهد، اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مجموعه بنیاد شهید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دیگری تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

وی بیان کرد: رسانه‌ها همیشه دغدغه اصلی مردم را دارند و صدای مردم هستند و برای اینکه دغدغه‌ها به نحو احسن صورت بگیرد نیازمند یک مشارکت همگانی است، لذا افتخار می‌کنم که عضو کوچکی از اهالی رسانه هستم و از خبرنگاران عزیز می‌خواهم که همیشه خواسته‌های مردم را فریاد بزنند و از مسئولین مطالبه‌گری‌های لازم را داشته باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر جایی که نیاز باشد دست خبرنگاران را به گرمی می‌فشاریم تا از ما به‌عنوان مسئولان مطالبه‌گری‌های لازم را به عمل بیاورند.

وی گفت: این خبرنگاران هستند که می‌توانند با قلم و تلاش خود نظام جمهوری اسلامی را بیمه کنند. هرچند که خبرنگاران رنج‌ها و سختی‌های زیادی را در حین انجام مأموریت‌های خود متحمل می‌شوند ولی باز هم در صحنه می‌مانند و تلاش‌های لازم را انجام می‌دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر: