به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۲۳۹۳
|
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸
فرماندار کهگیلویه:
سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه گفت: مدیری که با این شرایط نمی‌تواند، کار کند از صبح شنبه استعفایش را تحویل بدهد، تا دلتان بخواهد، مُدیر انقلابی در شهرستان برای خدمت است.

به گزارش خبردنا/ سید عبدالعزیز موسوی در ستاد کرونای شهرستان با گلایه از برخی مدیران که به بهانه مختلف پای کار نیستند، اظهار داشت: تمام مسئولان شهرستان کهگیلویه باید در تمامی ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی باشند و اگر مدیری با این شرایط نمی‌تواند پای کار باشد از صبح شنبه استعفای خود را تحویل دهد.

موسوی افزود: در دولت انقلابی مدیران باید پای کار باشند و تا بخواهی مدیر در شهرستان برای خدمت است.

وی در خصوص بازگشایی یا تعطیلی مدارس با اشاره به اینکه در حوزه روستایی کلیه مدارس باز بوده و در حوزه شهری نیز ابتدایی‌ها به صورت زوج و فرد به فعالیت خود ادامه می‌دهند، تصریح کرد: متوسطه دوم و سوم مدارس زیر ۱۰۰ دانش آموز با سقف کلاس ۱۵ نفر باز و مدارس بالای 100 نفر همچنان تعطیل است و مهدکودک‌ها نیز این هفته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باز هستند.

موسوی با اشاره به اینکه تالارها تعطیل و دفتر خانه‌های ثبت ازدواج موظف هستند با ظرفیت محدود مراسمات را برگزار کنند، بیان کرد: اماکن ورزشی سربسته تعطیل اما روباز با رعایت دستورالعمل‌ها باز هستند.

موسوی با بیان اینکه فعالیت تالارهای عروسی تعطیل می‌شود، افزود: دفاتر ثبت ازدواج موظف هستند با ظرفیت محدود مراسمات را برگزار کنند.

وی همچنین از تعطیلی اماکن ورزشی در محیط سربسته خبر داد و گفت:بیان کرد: مراکز روباز با رعایت دستورالعمل‌ها باز هستند.

فرماندار کهگیلویه خواستار خدمت جهادی مدیران شد و تاکید کرد: همه مدیران بایستی شبانه‌روز آماده ارائه خدمت باشند و اگر مُدیری نمی‌تواند پای کار باشد استعفای او ضروری است.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
0
0
خاک بر سر پست ها که همه در راس آنها قرار گرفته اند!!!!!
متقاضیان مسکن ملی دهدشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
0
انتظار داریم مدیران را پای کاربکشید الان مسکن ملی دهدشت رها شده است
مسکن ملی دهدشت ))مورد بی مهری قرار گرفته مردم خودشان آب *کشیدن خودشان پیگیر برق* هستند وکارکنان *بنیاد مسکن استان فقط برای ماموریت *میان دهدشت واقعا مدیر دلسوز برای مردم وجود ندارد طول وعرض ساختمانها واتاق خوابها وپذیرایی با نقشه هم خوانی ندارد نظارتی *نیست از طرفی بنیاد مسکن دهد شت میگه 17.000.000 میلیون بابت مدیریت به حساب بنیاد بریزید ............
نام:
ایمیل:
* نظر: